تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آقایان بخوانند : رساندن زنان به اوج لذت جنسی (ویژه زوج ها)

آقایان بخوانند : رساندن زنان به اوج لذت جنسی (ویژه زوج ها) رساندن همسر به اوج لذت جنسی

داشتن یک رابطه زناشویی و رساندن همسر به اوج لذت جنسی برای یک رابطه عاشقانه بین زن و شوهر بسیار مهم و قابل اهمیت است. نقش رابطه سالم زناشویی در زندگی بسیار مهم است. در این بخش به آقایان خواهیم گفت چگونه در رابطه با همسر خود یک رابطه خوب داشته باشند تا بتوانند همسر خود را ارضاء کنند.

اهمیت ارضاء جنسی زن در رابطه زناشویی و جنسی اهمیت بالایی در رضایت همسر در زندگی خواهد داشت. روابط جنسی یکی از مهم‌ترین موضوع ها در زندگی می‌باشد، ازآن مهمتر لذت جنسی و لذت بردن از روابط جنسی است. این موضوع هم برای زن و هم مرد از اهمیت زیادی برخوردار است، در اینبخش از سایت تالاب برای شما مطالبی در مورد لذت جنسی را آماده کرده ایم، با ما همرا باشید.

لذت جنسی زنان

رازهای رساندن زنان به اوج لذت جنسی
آیا مایلید به قهرمان همسر خود تبدیل شوید؟ پس نگران اندازه آلت تناسلی خود نباشید ، در عوض یادگیری درباره رساندن زنان به اوج لذت جنسی را آغاز کنید.

اغلب موضوع به همان سادگی که بنظر میرسد نیست، بلکه شما می بایست به استادی در پیش نوازی تبدیل شوید؛ همچنین باید در مورد دو نقطه حساس یاد بگیرید که درصورت تحریک شدن منجر به رسیدن خانم به اوج لذت جنسی میشوند و شناختن حالتی در رابطه جنسی که بیشترین اثر را در رساندن وی به اوج لذت جنسی دارد، موضوع ناراحت کننده اي، نیست «نکته: حالت قرار گرفتن مرد در بالا جزو آن ها نیست.»

رسیدن زنان به اوج لذت جنسی: اهمیت پیش نوازش
بله؛ بعنوان یک مرد، هرگاه همسرتان نگاهی از گوشه چشم بشما می اندازد و یا وقتی یکی ازلباس زیرهای مورد علاقتان را میپوشد، شما برای برقراری رابطه جنسی آماده هستید، اما از طرف دیگر زن به تحریک فیزیکی و احساسی شدید نیاز دارد تا به هیجان آمده، مایعات روان کننده در بدنش ترشح شده و برای رسیدن به اوج لذت جنسی آماده شود. بهمین دلیل پیش نوازی، اهمیت بالایی است.

به علاوه، برنحوه نوازش در پیش نوازی تاکید میشود، پیش نوازی نباید به صورت یک کار اجباری یا با عجله انجام شود. در واقع، پیش نوازش می‌تواند ساعت ها پیش از رابطه آغاز شود و هر دقیقه آن، زن را برای رسیدن به اوج لذت جنسی آماده تر می‌کند.

در این جا راهنمایی هایي برای ایجاد احساس رابطه جنسی در هردوی شما آورده شده است:
– از فکرتان استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که برای زنان تحریک ذهنی به اندازه تحریک احساسی حائز اهمیت است. یک یادداشت عاشقانه، تماسی تحریک کننده از محل کار و دیگر موارد این چنینی میتوانند منجر به فکر کردن خانم در مورد رابطه عاشقانه با شما گردند. شمع، گل هاي تازه، همچنین موسیقی ملایم، اتمسفری عاشقانه و احساسی ایجاد می‌کنند.

– لطافت. لمس کردن حتی پیش از آغاز شروع رابطه ، میل جنسی را ایجاد میکند. او را بغل کرده، دستش را بگیرید یا به رانهایش دست بزنید. رسیدن به اوج لذت جنسی در زنان بیشتر زمانی رخ میدهد که مثلا در حال بوسیدن او هستید و دستانتان بخش هاي حساستری از بدنش را لمس میکند. «سینه ها نقاطی شهوانی هستند اما تنها نقاط نیستند! نوازش پشت و ران هایش را امتحان کرده یا انگشتان خودرا در موهایش فرو کنید.»

– بوسیدن. برای پیش نوازشی عالی بوسیدن خیلی مهم است. کشف نقاطی جدید برای بوسیدن که تحریک کننده است برای همسرتان بسیار جالب است. برای شروع پشت گردن ، یا شانه هایش را ببوسید.

– خوش صحبتی. حین پیش نوازش صحبت کردن با او را فراموش نکنید. زنان تمایل بیشتری برای شنیدن دارند و اعتراف به این که همسرتان چه احساس خوبی بشما میدهد، احساس آزادی بیشتر برای لذت بردن و باز بودن به او می‌دهد.

آقایان بخوانند : رساندن زنان به اوج لذت جنسی (ویژه زوج ها)

رسیدن زنان به اوج لذت جنسی: نقاط تحریک پذیر
دو نقطه در بدن زنان وجود دارند که در اوج گیری لذت زنان مهم اند. در صورتی که مایلید همسرتان به اوج لذت برسد باید یاد بگیرید که این نقاط بدن او را تحریک کنید.

– کلیتوریس. اینبخش کوچک دارای تراکم شدیدی از پایانه هاي عصبی است که دربخش بیرونی و بالایی واژن قرار دارد. کلیتوریس به وسیله تکه کوچکی از پوست به نام “کلاهک کلیتوریس ” پوشانده شده است که از تحریک دائمی آن پیشگیري می‌کند، بنابر این میتوانید با لیس زدن یا لمس کردن، کلیتوریس را نوازش کنید. پس از تحریک شدن، کلاهک کلیتوریس به عقب رفته و کلیتوریس اندکی بلند می‌شود.

– نقطه “G”. این نقطه تحریک کننده داخل واژن قرار گرفته است. دسته اي ازپایانه هاي عصبی در محدوده اي حدود پنج سانتی متر بالاتر از استخوان زهاری برروی دیواره داخلی و بالایی واژن قرار دارد. برای یافتن نقطه G، به آرامی انگشت خود رابه داخل واژن فروبرده، سپس انگشت خود رابه صورت حرکت ” بیا نزدیکتر” خم کنید. بدانید که برخی زنان دوست دارند نقطهG انها بطور مستقیم نوازش شود، درحالیکه دیگران فشار کمتری دراین نقطه را ترجیح می‌دهند. تکنیک هاي مختلف را امتحان کرده و از همسر خود بپرسید که کدام روش را بیشتر دوست دارد.

رسیدن زنان به اوج لذت جنسی: وضعیت برقراری رابطه جنسی
پس از توضیح موارد فوق، حدس خواهید زد که بهترین وضعیت برقراری رابطه جنسی، حالتی است که بیشترین تحریک کنندگی در کلیتوریس و نقطه G «یا هر دو» را فراهم آورد.این وضعیت ها شامل موارد زیر می باشند:

– زن در بالا. این وضعیت با توجه به زاویه آلت تناسلی مردانه، تحریک کنندگی مناسب نقطه G را فراهم می آورد. همچنین زن می‌تواند به نحوی بدن خودرا حرکت دهد که کلیتوریس وی نیز تحریک شود.

– دخول از عقب. این وضعیت برای تحریک کلیتوریس مناسب نیست، اما دخولی عالی بوده و تحریک بسیار خوب در نقطه G را ایجاد میکند. هرکدام از زوجین می‌توانند حین رابطه، کلیتوریس را مالش دهند.

– نشسته. اجازه دهید زن در آغوشتان بنشیند، دراین حالت دخول عمیق و تحریک مناسب کلیتوریس رخ می‌دهد. این حالت صمیمیت عالی را نیز ایجاد می‌کند.
توجه داشته باشید که وضعیت مرد در بالا در فهرست نیامده است؟ زمانی که مرد در بالا قرار دارد، تحریک کلیتوریس سخت است ، مگر این که آلت تناسلی را کاملاً به داخل فرو کند.

دراین حالت، زاویه دخول نیز برای تحریک نقطه G مناسب نیست. این موارد رابه ذهن بسپارید و نترسید که در مورد نتیجه از خانم خود سئوال کنید! رسیدن به اوج لذت جنسی در زنان ،به اندکی سعی و خطا نیاز دارد، اما فراموش نکنید که حین تلاش ازآن لذت ببرید.

منبع: akairan.com

حتما بخوانید:

نشانه ارضاء شدن زن چیست؟

چرا برخی افراد به رابطه جنسی خشن علاقه دارند؟

سن اوج میل جنسی زنان + بالاترین میل جنسی زنان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آقایان بخوانند : رساندن زنان به اوج لذت جنسی (ویژه زوج ها)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..