تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونمایی از تلویزیون اینترنتی حوزه علمیه خراسان

رونمایی از تلویزیون اینترنتی حوزه علمیه خراسانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ جوادی، معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم ضمن تشکر از فعالیت‌های تحولی صورت‌گرفته در حوزه علمیه خراسان، اظهار امیدواری کرد که با امضای تفاهم‌نامه‌ای جامع، تعامل حوزه علمیه خراسان با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پررنگ‌تر از گذشته شود.


تلویزیون اینترنتی حوزه علمیه خراسان با توجه به گرایش جامعه به نسخه‌های وب و موبایلی راه‌اندازی شده است و با ۱۲ کانال در موضوع‌های مختلف کار خود را ادامه می‌دهد که معاونت‌های مختلف این حوزه محتوای این کانال‌ها را تأمین می‌کنند.


همچنین در این مراسم، دوره آموزشی ۶۰ جلسه‌ای سواد رسانه برای طلاب رونمایی شد که در سامانه آموزشی» دانا»، یکی از سامانه‌های الکترونیکی حوزه علمیه خراسان قرار خواهد گرفت.


این دوره شامل ۲۰۴ دقیقه موشن‌گرافی و ۱۲۰۰ دقیقه محتوای آموزشی در جلسات درسی مختلف است که پایان هر جلسه نیز سؤالاتی برای مخاطب طراحی شده و در مجموع نیاز طلاب به مباحث سواد رسانه را برطرف می‌کند.


رسانه‌های جمعی، سرعت و نفوذ آن‌ها، ماهیت رسانه، اهداف سازندگان برنامه‌ها، بررسی آسیب‌های رسانه، بازی و انواع آن، تبلیغات و ماهیت آن، فضای مجازی و آسیب‌های آن، جنگ نرم، خانواده و رسانه، اصول بهره‌گیری از رسانه در قرآن و روایات و... از جمله سرفصل‌های این دوره است.

انتهای پیام//ا.س




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونمایی از تلویزیون اینترنتی حوزه علمیه خراسان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..