تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ما باید از هنر، در ترویج مسائل دینی و اعتقادی استفاده کنیم

ما باید از هنر، در ترویج مسائل دینی و اعتقادی استفاده کنیمبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آیت الله جواد مروی امروز در دومین اجلاسیه کمیسیون‌های تخصصی شورای عالی حوزه علمیه خراسان در مشهد افزود:  طلبه ضمن اینکه باید در مسایل آموزشی قوی باشد باید به سمتی برود که استعدادش هر روز بالنده‌تر از گذشته شود.

وی گفت: ما باید بتوانیم از هنر و ابزار آن در ترویج مسائل دینی و اعتقادی بیش از پیش استفاده کنیم.


نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی هم در این مراسم گفت: مهمترین مسئله برای جریان حوزه و مدارس علمیه تحول در حوزه است.


آیت الله علم الهدی افزود: منظور از تحول در حوزه جابجا کردن و تغییر نظام حوزوی نیست بلکه تثبیت وضعیت حوزه برای نقش آفرینی در مبارزه با استکبار است.


وی گفت: امروز حوزه یک نهاد صاحب رسالت است که مسئله آموزش در حاشیه این رسالت قراردارد.


عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: امروز به برکت خون شهدا دین از چهارچوب دیوار مساجد و حسینیه‌ها خارج شده و جریان فرهنگ اهل بیت در سراسر جامعه نمایان شده است.


در پایان این مراسم از سایت شورای عالی حوزه علمیه خراسان و اسناد بالادستی این شورا و چند اثر مکتوب حوزوی رونمایی شد.

انتهای پیام//ا.س

دومین اجلاسیه کمیسیون‌های تخصصی شورای عالی حوزه علمیه خراسان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ما باید از هنر، در ترویج مسائل دینی و اعتقادی استفاده کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..