تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شخصیت حضرت فاطمه زهرا (س) شخصیت جهانی است

شخصیت حضرت فاطمه زهرا (س) شخصیت جهانی استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ حسن رحیم‌پور ازغدی صبح امروز در همایش کوثر هدایت که در سالن همایش های دفتر تبلبغات اسلامی گفت: این ایام سرفصل نگاه معرفتی به مقام زن و خانواده از لحاظ فرهنگی و اجتماعی است.


وی گفت: حضرت زهرا (س) شخصیتی جهانی دارد، شخصیتی که قله‌های معرفت، عرفان و اخلاق را طی کرده باشد، 20 سال عمر کرده باشد، می‌تواند برای همه جهانیان الگو باشد.


عضو شورای انقلاب فرهنگی با اشاره به اینکه فاطمه همان علی است در قامت زنانه و علی همان فاطمه است در قامت مردانه افزود: در زندگی حضرت زهرا (س) هیچ نقطه سیاه و خاکستری در حیات سیاسی، اجتماعی، فردی و خانوادگی نداشته است.


رحیم پور ازغدی گفت: فاطمه(س) را حتی خود ما هم نشناختیم، جمله فاطمه الگو است یک جمله شعاری نیست. ما باید ایشان را بشناسیم؛ اگر حضرت زهرا(س) نبود اسلام طور دیگری شناخته می‌شد.

انتهای پیام//ا.س

برگزاری همایش کوثر هدایت که در سالن همایش های دفتر تبلبغات اسلامی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شخصیت حضرت فاطمه زهرا (س) شخصیت جهانی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..