تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رسالت ما پمپاژ امید و نشاط در جامعه است

رسالت ما پمپاژ امید و نشاط در جامعه استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ تقی زاده خامسی  در نشست هم اندیشی با مدیران صدا و سیمای خراسان رضوی افزود:هر کاری که در مشهد انجام می‌شود باید در جهت افزودن نشاط و امید به زندگی مردم باشد.

وی گفت: طی ۶ ماهی که فعالیت خود را در شهرداری مشهد آغاز کرده ام، روابط فیمابین شهردای مشهد و صدا و سیمای خراسان رضوی بر اساس همدلی و همکاری مطلوب بوده است.

شهردار مشهد افزود: گزارش ۵ از برنامه‌های موفق سیمای خراسان رضوی است که در جهت امید دادن به مردم لازم است خبر‌های امیدوار کننده نیز در این برنامه تهیه و پخش شود.


تقی زاده خامسی گفت: کمیته رسانه در شهرداری مشهد به ریاست شهردار تشکیل شده است که مصوبات آن توسط مدیر کل روابط عمومی و بین الملل پیگیری می‌شود.


وی افزود: امسال برای اولین بار مراسم روز و هفته درختکاری در همه مناطق مشهد بارحضور گسترده مردم برگزار شد و برنامه ما برای کاشت ۴۰۰ هزار اصله درخت آغاز شد.


شهردار مشهد گفت: به علت اینکه نتوانسته بودیم در ایام وقوع زلزله، در شهر‌های مورد نظر حضور یابیم لذا این روز‌ها به بهانه روز زن، ۱۲۰ بانوی زلزله زده کرمانشاهی مهمان شهرداری مشهد است تا ضمن زیارت حرم مطهر، تسلی خاطرشان فراهم آید.
تقی زاده خامسی  با اشاره به توزیع ۱۰ هزار شاخه گل در میان بانوان شهر در روز جمعه که در نماز جمعه و همچنین سطح معابر و خیابان‌ها به میمنت روز زن صورت خواهد گرفت، از آغاز طرح خانه تکانی برای جمع آوری وسایل اضافی مردم برای تعمیر و اهدا به نیازمندان توسط شهرداری خبر داد.


وی با بیان اینکه  اتصال خط یک و دوی قطار شهری مشهد تا پایان سال جاری در میدان شریعتی انجاتم می شود  گفت: در همین بخش از خط دوی قطار شهری مشهد که در دوره قبلی افتتاح شده بود، تا کنون ۲۵۰ میلیارد تومان برای تجهیزات سیگنالینگ و ایمنی آن هزینه کرده ایم و نگذاشتیم خدمات دهی خط تعطیل شود

انتهای پیام//ا.س

نشست هم اندیشی شهردار مشهد با مدیران صدا و سیمای خراسان رضوی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رسالت ما پمپاژ امید و نشاط در جامعه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..