تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نتایج هفته سی و سوم رقابت‌های کورس اسبدوانی زمستان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ در هفته سی و سوم رقابت‌های کورس اسبدوانی زمستان گنبدکاووس امروز پنجشنبه ۱۷ اسفندماه، ۶۰ رأس اسب از نژادهای دوخون، تروبرد و ترکمن در ۷ دور هزار متر با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در دور اول اسب‌های ۲ ساله ، مبتدی و نبرده، نژاد ترکمن، به مسافت هزار متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که رامین قهرمانی با اسب آرای گزل زودتر از خط پایان گذشت و یعقوب انفاس با اسب بچه کولاک و جواد آچاک با اسب ملیله به ترتیب جایگاه دوم و سوم را کسب کردند و یوسف دهش در این دور جایگاه چهارم را با اسب آتش سعیدی کسب کرد.

رقابت دور دوم میان اسب‌های ۲ سال،۸ تا ۱۴ امتیاز، نژاد دوخون، به مسافت هزارمتر بود که کمال دلیجه عطا با اسب جیران زودتر از رقبایش به خط پایان رسید و مهران صالحی فر با اسب سامین و پیمان قلرعطا با اسب باب جوی به ترتیب دوم و سوم شدند و نفر چهارم در این کورس بنیامین جرجانی با اسب گنجلر بود.

در دور سوم اسب‌های ۳ تا ۶ سال، هندیکاپ، نژاد تروبرد، به مسافت هزار متر با یکدیگر رقابت کردند که نادر صالح پور با اسب سریک به کسب مقام اول شد و ابوطالب چاری زاده با اسب کاررا و جواد آچاک با اسب پهلوان به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند و در این کورس آق اویلی بشگرد با اسب فلاور هج در جایگاه چهارم قرار گرفت.

رقابت در دور چهارم میان اسب‌های ۳ تا ۵ سال، از ۰ تا ۶ امتیاز، دوخون، به مسافت هزار متر شکل گرفت که محمد خوجملی با اسب روجیک زودتر از خط پایان عبور کرد و جواد آچاک با اسب چکامه و ستار مهرانی با اسب استیو به ترتیب دوم و سوم شدند و ابوطالب چاری زاده با اسب ال قوش در جایگاه چهارمی قرار گرفت.

در دور پنجم اسب‌های ۳ تا ۶ سال ، از ۱۶ تا ۲۲ امتیاز، تروبرد، به مسافت هزار متر با یکدیگر رقابت کردند که امیر مختومی با اسب نیمار اولین نفر از خط پایان عبور کرد و کمال دلیجه عطا با اسب مگارا و رامین قهرمانی با اسب رویال دیاموند نفرات دوم و سوم این دور را به دست آوردند و جواد آچاک با اسب میلواکی چهارمین نفر بود که به خط پایان رسید.

در دور ششم اسب‌های ۳ تا ۵ سال ، ۲۴ تا ۳۲ امتیاز ، دوخون به مسافت هزار متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که در این کورس با درخشش ابوطالب چاری زاده با اسب مبارک موفق به کسب مقام اول شد و ستار مهرانی با اسب دومنیک و آرمین آق آتابای با اسب سامرسا به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند و رامین قهرمانی با اسب دراگل به مقام چهارمی اکتفا کرد.

رقابت دور هفتم میان اسب‌های ۳ تا ۷ سال،هندیکاپ، نژاد ترکمن، به مسافت هزار متر بود که نورمحمد بهادر با اسب آتا بیک زودتر از رقبایش به خط پایان رسید و آرمین آق آتابای با اسب یل فام و بنیامین جرجانی با اسب گلشاد گز به ترتیب دوم و سوم شدند و نفر چهارم در این کورس رامین قهرمانی با اسب غنج اسن بود.

کمال دلیجه عطا با کسب ۱۲ امتیاز بهترین چابکسوار هفته شد.

در پایان رقابت های امروز ۹۵۷ میلیون و ۲۵۰ هزار ریال جایزه نقدی به صاحبان اسب‌های اول تا سوم کورس‌های ۷ گانه اهدا شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نتایج هفته سی و سوم رقابت‌های کورس اسبدوانی زمستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..