تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری شکارچی متخلف در بیجار

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، صادق شهنواز گفت: ماموران یگان حفاظت در عملیات گشت و پایش این شکارچی متخلف را در یکی از زیستگاه های شهرستان شناسایی و دستگیر کردند.

وی افزود: از این شکارچی متخلف لاشه یک قطعه اردک، پنج قطعه کبوتر وحشی و سه قطعه کبک که به صورت غیر قانونی شکار کرده بود، کشف و ضبط شد.

شهنواز تاکید کرد: از این متخلف علاوه بر لاشه های پرنده ها، یک قبضه اسلحه شکاری به همراه تعدادی فشنگ نیز کشف و ضبط شد و پرونده او جهت رسیدگی و صدور حکم به مراجع قضایی ارجاع شد.

وی یادآور شد: شکار گونه های مختلف پرندگان در این فصل که پرندگان کم کم برای لانه سازی و جوجه آوری آماده می شوند می تواند زیان های جبران ناپذیری به محیط زیست و بقای آنها وارد کند.

انتهای پیام/م

شکارچی متخلف بیجار ی در دام قانون افتاد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری شکارچی متخلف در بیجار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..