تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری چهارمین همایش ملی انرژی محیط زیست، کشاورزی، معماری پایدار در دانشگاه آزادسنندج

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛عبدالله رفاعی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد واحد سنندج پیش از ظهر امروز چهارمین همایش ملی انرژی محیط زیست، کشاورزی، معماری پایدار در دانشگاه آزاد در سنندج،گفت: چهارمین همایش ملی انرژی محیط زیست، کشاورزی، معماری پایدار به همت باشگاه پژوهشگران جوان و معاونت پژوهش دانشگاه برای چهارمین سال پیاپی برگزار می‌شود.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد واحد سنندج افزود: در آینده همایش‌های فراوانی برگزار و این نشان دهنده وجود ظرفیت‌های بالای در دانشگاه آزاد واحد سنندج است که می‌تواند ظرفیت بسیار خوبی در استان باشد.

وی با بیان اینکه یکی از توانمندی‌های بخش علمی دانشگاه مدیریت منابع آب است، اضافه کرد: اساتید و متخصصان زیادی در این حوزه در دانشگاه وجود دارد که اگر ورود پیدا کنند می‌تواند نه تنها برای استان بلکه در غرب کشور خیلی تاثیرگذار باشد.

رفاعی گفت: در سال 92 به بعد به علت جنگ‌ها مناطق اطراف آلودگی رادیواکتیو و مواد شیمیایی وارد استان ما هم شده و این یکی از دلایل تبدیل کردستان به کانون گرد و غبار است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد واحد سنندج خاطرنشان کرد: انجام پایش کامل و تخصصی از منابع طبیعی استان ضروری بوده که این ظرفیت در دانشگاه کردستان وجود دارد و می‌توانیم خدمات خوبی در این راستا ارائه کنیم.

وی در پایان اظهار کرد: مسوولان و متولیان امر در استان و دانشگاه‌ها باید همگرایی و همدلی داشته باشند و از ظرفیت اساتید دانشگاه آزاد به نفع استان استفاده شود.

انتهای پیام/ د م

ضرورت انجام پایش کامل و تخصصی از منابع طبیعی کردستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری چهارمین همایش ملی انرژی محیط زیست، کشاورزی، معماری پایدار در دانشگاه آزادسنندج»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..