تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زمینه فعالیت‌های بانوان در مساجد باید بیش از گذشته فعال شود

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛  معصومه ظهیری مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قم نیز با بیان اینکه عرصه فعالیت در مساجد برای بانوان به‌اندازه کافی وجود ندارد، گفت: باید زمینه فعالیت‌های بانوان در مساجد بیش از گذشته فعال شود و امیدواریم بیش ازآنچه بوده وجود داشته باشد.

معصومه ظهیری مهم‌ترین اولویت‌های بانوان در سال جاری را مدنظر قرار داد و اظهار داشت: بانوان در سال جاری سه اولویت مهم را داشته‌اند و در راستای این سه اولویت فعالیت‌های ویژه‌ای را انجام داده‌اند.

وی به نخستین اولویت‌های بانوان در سال جاری اشاره کرد و افزود: افزود: توانمندسازی بانوان در عرصه‌های مختلف فرهنگی و جایگاه مدیریتی در عرصه اجتماعی یکی از عرصه‌های مهم اولویت بانوان در سال جاری بوده است.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قم عرصه اشتغال با اولویت خانگی را دومین اولویت بانوان در سال جاری دانست و تصریح کرد: عرصه اشتغال با اولویت خانگی، دومین اولویت مهم بانوان در سال جاری بوده است که رشد بسزایی را در سال گذشته در این عرصه داشته‌ایم که به‌صورت ادواری نیز نمایشگاه‌هایی در این راستا برگزار شده است.

وی عرصه مهم و اولویت بانوان در سال جاری اشاره و خاطرنشان کرد: تقویت سازمان‌های مردم‌نهاد و فعالیت‌های هنری سومین اولویت بانوان در سال جاری بوده است که در واقع فعالیت در مراکز فرهنگی با نگاه مسجد محوری سبب افزایش این‌گونه فعالیت‌ها می‌شود.

ظهیری با بیان اینکه عرصه فعالیت در مساجد برای بانوان به‌اندازه کافی وجود ندارد، ابراز کرد: باید زمینه فعالیت‌های بانوان در مساجد بیش از گذشته فعال شود و امیدواریم بیش ازآنچه که بوده وجود داشته باشد.

انتهای پیام/ت

عرصه فعالیت در مساجد برای بانوان به‌اندازه کافی وجود ندارد

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زمینه فعالیت‌های بانوان در مساجد باید بیش از گذشته فعال شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..