تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دود آتش و اختلاف شهرداری و میراث فرهنگی قزوین در چشمان مردم/ مسوولان طرح شهید انصاری را به سرانجام برسانند

ساعت: 16:05 منتشر شده در مورخ: 1396/12/17 شناسه خبر: 1325274

اختلاف شهرداری و میراث فرهنگی سبب بروز مشکلات عدیده برای شهروندان ساکن در مسیر طرح شهید انصاری غربی قزوین شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شاخص، با نزدیک شدن به ایام پایانی سال، حال و هوای دیگری بر فضای شهر حاکم می‌شود.

مردم به شیوه‌های مختلف از خانه تکانی گرفته تا خرید شب عید به استقبال بهار می‌روند و هر شهروندی سعی می‌کند با آراستن و پاکیزگی منزل و محله خود، فضای مناسبی را برای میزبانی از میهمانان نوروزی فراهم کند.

قزوین یکی از شهرهای تاریخی و گردشگری است که در سال‌های اخیر فعالیت‌های زیادی در جهت جذب گردشگر و معرفی این کهن شهر دیدنی و دیار مینودری به کل کشور انجام گرفته است.

با وجود تاکید مدیران استانی و شهری قزوین به ارتقاء شاخص‌های گردشگری و توسعه این بخش در جهت کارآفرینی و جذب سرمایه گزار اما برخی نواقص و مشکلات به چشم می‌خورد.

یکی از شهروندان قزوینی در گفت‌وگو با خبرنگار شاخص، به طرح یکی از مشکلاتی که در سطح شهر با آن مواجه هستند، پرداخته است.

این شهروند قزوین اظهار کرد: در کشاکش اختلاف شهرداری و میراث فرهنگی برای چندمین سال متوالی، مردمی که منازل آن‌ها در مسیر طرح شهید انصاری غربی قرار گرفته با مشکلات عدیده‌ای مواجه‌اند.

وی افزود: ساکنین منطقه شهید انصاری متاسفانه باز هم باید با صحنه‌های شگفت انگیز و در عین حال زشت و دلخراش به استقبال بهار بروند و میهمانان خود را از کنار این بیقوله‌ها عبور دهند و پذیرایی کنند.

این شهروند قزوینی ابراز کرد: ساکنین این منطقه هر روز با صحنه‌های زشتی که از تخریب خانه‌ها به جا مانده مواجه هستند و این مسئله در ایام نوروز و سال نو صورت خوشایندی برای شهروندان ندارد.

وی اذعان داشت: البته تعجبی هم ندارد مدیران مرفه و بی دغدغه‌ای که خود در مناطق بالای شهر زندگی می‌کنند و مرکب‌های گران قیمت با شیشه‌های دودی دارند نه این صحنه‌ها را می‌بینند و نه اصلا دوست دارند که ببینند.

این شهروند قزوینی ادامه داد: متاسفانه این صحنه‌ها هر روز در جلوی چشم اهالی ملک آباد، بلاغی و ساکنان کوچه قافله باشی و رهگذران عرض اندام می‌کند.

وی تصریح کرد: مدیران محترم شهری می‌توانند در کنار بازدید از بناهای تاریخی از جمله عالی قاپو، چهل ستون و مقبره حمدالله مستوفی از این مناظر شگفت انگیز و جذاب هم بازدید کنند با این تفاوت که محله‌های معرفی شده بلیط هم نمی‌خواهد!

این شهروند قزوین در پایان خواستار رسیدگی و حل فوری مشکلات این منطقه شد.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دود آتش و اختلاف شهرداری و میراث فرهنگی قزوین در چشمان مردم/ مسوولان طرح شهید انصاری را به سرانجام برسانند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..