تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دشمنان برای تمام تک تک جوانان ایرانی برنامه دارند/ خاصیت مسجد پاسداری از آرمان ها

ساعت: 10:38 منتشر شده در مورخ: 1396/12/17 شناسه خبر: 1326295

در مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس کانون های مساجد عنوان شد؛

مشاور امور روحانیون ستاد عالی کانون های مساجد گفت: اینکه دشمنان برای تمام تک تک جوانان این کشور برنامه دارند و ما باید سعی کنیم با توسل به قرآن، اهل بیت و مساجد در برابر این توطئه ها ایستادگی کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا،حجت الاسلام سید علی حسینی خراسانی، امروز در مراسم گرامیداشت بیست و پنجمین سالروز تاسیس کانون های مساجد در حسینیه اعظم زنجان اظهار داشت: اعضای کانون های مساجد افسران مبارزه با جنگ نرم دشمن محسوب می شوند که سه میلیون جوان در این کانون ها فعالیت می کنند.

وی با بیان اینکه فعالان مسجدی خادمان مساجد هستند، گفت: نسل جوان سرمایه کشور محسوب می شود از اینرو بسیاری از دشمنان  سعی می کنند با متزلزل کردن خانواده ها، جوانان را منحرف کنند.

مشاور امور روحانیون ستاد عالی کانون های مساجد به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص تهاجم فرهنگی اشاره کرد وگفت: ضروری است با توسل به قرآن، اهل بیت و مساجد در برابر توطئه دشمنان ایستادگی کنیم.

 حجت الاسلام حسینی خراسانی با اشاره به اینکه دشمنان برای تمام تک تک جوانان این کشور برنامه دارند و ما باید سعی کنیم با توسل به قرآن، اهل بیت و مساجد در برابر این توطئه ها ایستادگی کنیم،ادامه داد: مساجد کانون های مهمی برای مقابله با توطئه های دشمنان هستند. 

حجت الاسلام حسینی خراسانی به پیام سید حسن نصرالله به جوانان در خصوص پیروی از ولایت فقیه اشاره کرد و گفت: هرچه از قرآن، اهل بیت و ولایت فاصله بگیریم، به اهداف دشمنان نزدیک تر می شویم.

همچنین آیت الله علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان نیز در این مراسم اظهار داشت: خاصیت مسجد پاسداری از آرمان ها و ایدئولوژِی و دفع خطراتی است که این آرمان و ایدئولوژی را تهدید می کند.

وی با بیان اینکه سازمان های فرهنگی بسیاری در کشور فعالیت می کنند چرا که پایه انقلاب اسلامی فرهنگی است،افزود: ولی باید سعی کنیم در برنامه ها موازی کاری نداشته باشیم.

 

*فرهنگ همچون نفس کشیدن است

آیت الله خاتمی، فرهنگ را همچون نفس کشیدن عنوان کرد که بدون نفس نمی توان زندگی کرد،خاطرنشان کرد: این درحالی است که فرهنگ دینی با ترویج قرآن، معارف دینی، نماز و موضوعاتی از این دست موجب سلامت جامعه می شود.

وی از مساجد به عنوان یک ظرفیت برای جامعه اسلامی یاد کرد و گفت: پیامبر گرامی اسلام پس از ورود به مدینه نخستین کاری که انجام دادند ساخت مسجد قبا بود.

آیت الله خاتمی، با اشاره به اینکه در ساخت این مسجد همه اقشار به یامبر کمک کردند، گفت: تصمیمات نظامی، سیاسی و رفع خصومات و مشکلات مردم در مساجد انجام می شد.

نماینده ولی فقیه به کارکردهای مساجد پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: بهترین دوست ها را می توان در مساجد یافت و همیشه سخنان تازه را می توان در مسجد شنید چرا که اصول ثابت دینی در مساجد مطرح می شود.

 به گفته امام جمعه زنجان مساجد ستون خیمه انقلاب هستند و جوانان در کانون های مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج، در کنار ائمه جماعت و هیئت امنا در ارتقاء آگاهی های دینی و علمی تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه تمام جاذبه های دنیا نو و کهنه دارد زمانی که نو و جدید است دلربایی می کند، زمانی که تکرار شد و غبار زمان بر روی آن نشست دلربایی خود را از دست می دهد،یادآور شد:جوانی همیشه دلربایی دارد ولی همیشگی نیست و روزی به پایان می رسد، ثروت هم دلرباست ولی با یک حادثه از بین می رود. 

گفتنی است،در این مراسم از تلاش فعالان مسجدی که در طول سال در برنامه های کانون های فرهنگی و هنری مساجد حضور پرشور داشتند، تجلیل شد.

در این مراسم که با هدف گرامیداشت یک ربع قرن تلاش کانونی ها و ارائه دستاوردهای کانون های مساجد برگزار شد از خانواده سه تن از مدیران مسوول کانون های مساجد استان که در قید حیات نیستند، با اهدای لوحی به دست مشاور روحانیون در ستاد عالی کانون های مساجد و امام جمعه زنجان تقدیر شد.

 در پایان مراسم از 32 تن از ائمه جماعت، هیئت امنا، مدیران مسوول کانون های مساجد، کتابداران و خادمان مساجد با اهدای لوحی تجلیل شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دشمنان برای تمام تک تک جوانان ایرانی برنامه دارند/ خاصیت مسجد پاسداری از آرمان ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..