تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برپایی84 پایگاه ثابت و سیار در خدابنده/ زنگ احسان و نیکوکاری در مدارس خدابنده نواخته شد+تصاویر

ساعت: 20:34 منتشر شده در مورخ: 1396/12/16 شناسه خبر: 1326077

رئیس کمیته امداد شهرستان خدابنده گفت: به مناسبت جشن احسان و نیکوکاری 12 پایگاه ثابت و 72 پایگاه سیار در طی سه روز چهار شنبه،پنج شنبه و جمعه هفته جاری در 161مدرسه و معابر ومیادین شهر و مصلی نماز جمعه های شهرستان کار جمع آوری کمکهای نقدی و غیر نقدی مردم را انجام می دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسیم اشراق،امروز همزمان با سراسر کشور،زنگ احسان و نیکوکاری با حضور مسئولان  به صورت نمادین در مدرسه دخترانه فضیلت شهر قیدار نواخته شد.

حجت الاسلام موسوی امام جمعه قیدار در این مراسم اظهار کرد: همان طوری زمانی که انسان می خواهد از کشورش خارج شود باید پولش را تبدیل به ارز کند بنده ای که می خواهد نزد خدا برود نیز باید این کار را بکند و یی از آن کارها کمک و احسان به دیگران است که مانند تبدیل کردن پول به ارز است.

وی افزود: بر اساس روایات،همه چیز نابود می شود مگر اعمالی که برای رضای خدا باشد و این گونه اعمال مانند احسان کردن و شاد کردن دیگران ماندگار می شود و حتی یک دعای این افراد نیازمند برای همه زندگی انسان کفایت می کند چرا که خدا در دلهای شکسته جا دارد.

ذبیح اله غفاری رئیس کمیته امداد شهرستان خدابنده نیز در این مراسم عنوان کرد: به مناسبت جشن احسان و نیکوکاری 12 پایگاه ثابت و 72 پایگاه سیار در طی سه روز چهار شنبه،پنج شنبه و جمعه هفته جاری در 161مدرسه و معابر ومیادین شهر و مصلی نماز جمعه های شهرستان کار جمع آوری کمکهای نقدی و غیر نقدی مردم را انجام می دهند.

 

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برپایی84 پایگاه ثابت و سیار در خدابنده/ زنگ احسان و نیکوکاری در مدارس خدابنده نواخته شد+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..