تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جشن «میلاد کوثر» در شهرستان چالدران برگزار شد

ساعت: 16:33 منتشر شده در مورخ: 1396/12/17 شناسه خبر: 1326622

جشن «میلاد کوثر» به مناسبت ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) به همت بسیج حوزه خواهران و سپاه شهرستان چالدران برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  نوای چالدران ، صبح امروز به همت بسیج حوزه خواهران و سپاه چالدران جشن بزرگ «میلاد کوثر» به مناسبت فرارسیدن ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور مسئولان، خانواده های شهدا و جمع کثیری از بانوان چالدرانی در سالن صالحین سپاه این شهرستان برگزار شد.

امام جمعه شهرستان چالدران  در این مراسم ضمن تبریک فرارسیدن ایام ولادت باسعادت حضرت صدیقه کبری (س) و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد: اگر زنان و دختران جامعه این بانوی گرانقدر را الگوی خود قرار دهند در دنیا و آخرت سعادتمند شده وجامعه عاری از هرگونه آسیب خواهد شد.

حجت الاسلام آقایی با اشاره به جایگاه رفیع حضرت فاطمه زهرا(س) در میان معصومین و ائمه اطهار (ع)، افزود: ولادت این بانوی بزرگ اسلام در شب معراج از سوی خداوند به پیامبر گرامی اسلام بشارت داده شده بود.

وی حضرت فاطمه را ربط دهنده همه وجود در هستی عنوان کرد و گفت: حضرت محمد مصطفی(ص) به دلیل کرامات فراوان این حضرت به وی لقب ام البیها داده بودند.

امام جمعه چالدران با بیان اینکه به محض تولد این حضرت خداوند سوره ای تمام در وصف ایشان بر پیامبر نازل کردند، یادآورشد: خود خداوند نام فاطمه را برایشان نهاد زیرا هرگز آتش به سمت ایشان نمی رود.

حجت الاسلام آقایی با تأکید برضرورت شناخت و الگوبرداری از حضرت فاطمه زهرا (س)، تصریح کرد: زندگی ۱۸ ساله این بانوی گرامی اسلام به ما درس عفت، غیرت، سیاست، دیانت، حجاب، همسرداری، تربیت فرزند، قناعت داد.

وی تأکید کرد: هرکسی ایشان را الگوی خود قرار داده و زندگیش را زندگی فاطمی کند سعادت دنیا و آخرت او تضمین شده است.

در ادامه این مراسم از چند مادر شهید و بانوی نمونه شهرستان شفت با اهدای هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جشن «میلاد کوثر» در شهرستان چالدران برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..