تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یادواره شهید باکری و ۸۵۰ شهید شهرستان میاندوآب برگزار می شود

ساعت: 16:33 منتشر شده در مورخ: 1396/12/17 شناسه خبر: 1326623

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: یادواره شهید باکری و 850 شهید شهرستان میاندوآب همزمان با روز شهید و بزرگداشت شهدا در این شهرستان برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، سرهنگ پاسدار جواد مولودی امروز در جلسه ستاد گرامیداشت یادواره شهید باکری و ۸۵۰ شهید شهرستان که با حضور روسای ادارات در سپاه میاندوآب برگزار شد، گفت: امنیت امروز ما مرهون خون شهدا بوده و باید قدردان خون این شهدا بوده و راه این عزیزان را که برای امنیت ما از جان خود گذشتند، ادامه دهیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با اشاره به برگزاری یادواره شهید باکری و ۸۵۰ شهید شهرستان میاندوآب، اظهار کرد: میاندوآب زادگاه شهید باکری بوده و این یادواره مانند همه سالهای گذشته با هماهنگی های انجام گرفته در اسفندماه و مصادف با روز شهید برگزار می شود.

وی افزود: بر اساس هماهنگی های انجام گرفته، سردار ارجمند فر جانشین فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا‌(ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سخنران این مراسم باشکوه خواهد بود و در حال رایزنی برای حضور یکی از مداحان مطرح کشوری در این مراسم هستیم.

مولودی تصریح کرد: مراسم یادواره شهید باکری و ۸۵۰ شهید میاندوآب، ۲۲ اسفند ماه از ساعت ۹/۳۰ دقیقه صبح در مصلی امام خمینی(ره) و با حضور اقشار مختلف مردم شهید پرور، ولایی و انقلابی میاندوآب برگزار می شود.

در ادامه این جلسه هر یک از حاضران نکته نظرات خود را در مورد برگزاری یادواره شهدا ارائه کردند.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یادواره شهید باکری و ۸۵۰ شهید شهرستان میاندوآب برگزار می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..