تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با اشرافیت سیاسی و نوکیسه‌گانی مواجه هستیم که فهمی از متن مردم ندارند/ قوه قضائیه تخلف یا عدم تخلف براداران لاریجانی،روحانی و جهانگیری را به مردم اعلام کند

ساعت: 16:33 منتشر شده در مورخ: 1396/12/17 شناسه خبر: 1326599

دبیر مجمع عالی بسیج کشور در آذربایجان‌شرقی؛

زاکانی گفت: قوه قضائیه یا باید به مردم بگوید برادران لاریجانی، جهانگیری و روحانی مرتکب خلاف‌نشده‌اند یا آنها را محاکمه کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، علیرضا زاکانی صبح امروز در مجمع عالی بسیج آذربایجان شرقی اظهار داشت: شرایط نوین از زمانی شکل گرفت که انقلاب اسلامی با نظام لیبرال سرمایه‌داری درگیر شد، تحلیل‌ تمامی شرایط باید مطابق این موازنه انجام گردد.

وی ادامه داد: ما چهل است که منتظر و معطل جامعه اسلامی هستیم که مقدمه آن دولت اسلامی می‌باشد و لازمه دولت اسلامی مقامات و مسئولین خط امامی هستند.

دبیر مجمع عالی بسیج با اشاره به اینکه چنین مقاماتی تاکنون مستقر نشدند، تصریح کرد: برخلاف خیلی‌ها ما الگوی توسعه غربی را در پیش گرفته‌ایم و تاکنون الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت وجود نداشته است در حالی که کلیات آن شفاف است.

وی افزود: ما دو مشکل پایه‌ای در کشور داریم که مشکل اول تفکرات غلط غربی و مشکل دوم خواب‌آلودگی و غفلت نیروهای انقلابی است که این غفلت چوب نداشتن داده و اطلاعات در کشور است.

زاکانی تصریح کرد: امروز با اشرافیت سیاسی و نوکیسه‌گان مواجه هستیم که هیچ فهمی از متن مردم ندارند؛ فساد و بی‌تدبیری و بدعملی عامل وضعیت امروز کشور و تنگنای معیشتی و ولنگاری اجتماعی محصول این بی‌تدبیری و فسادهاست.

وی سرخوردگی و یاس مردم را محصول دیگر بی‌تدبیری دانست و گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری اگر ایستایی در کشور به وجود آید ۵۰ سال به عقب خواهیم افتاد؛ افراطی‌گری و نظم‌گریزی درک را دچار اختلال می‌کند و وقتی اختلال ایجاد شد عدالت را مقدم بر ولایت تلقی می‌کنند.

این مقام مسئول در خصوص اینکه جایگاه ولایت و مردم نباید مخلوط شود، اظهار داشت: نحوه اعتراض احمدی‌نژاد بر مشکلات قوه قضائیه می‌افزاید، عمده مشکلات کشور به ما مسئولین و سیاسیون برمی‌گردد.

وی یادآور شد: باید اتفاقات و موفقیت‌های بعد از انقلاب فوران کند ما سی برابر فرانسه تولید قانون می‌کنیم و نزدیک دوازده هزار قانون تولید شده است مجلس باید سرجای خود بایستد اما مجلس کارکرد شوراهای شهر را به دوش می‌کشد.

زاکانی ابراز داشت: حقوقدان‌ها ۴۳ جلد قانون جامع تدوین کردند که اگر دوازده هزار قانون در آن قالب گنجانده شود شفافیت محیا خواهد شد اما متاسفانه دولت و مجلس خود را مستفتی از حقوقدان‌ها می‌دانند و حقوق کشور در دست اهل کار نیست.

وی در پاسخ به سخنان پزشکیان در خصوص برقراری سیستم داده‌ای تاکید کرد: در وزارت اقتصاد دولت قبل تمام اطلاعات بانک‌ها جمع‌آوری شده و معلوم گشت که ۹۰ درصد دارایی‌های کشور در دست ده درصد مردم قرار دارد و بانک مرکزی با این اقدام برخورد کرد اما این مساله از دستور کار مجلس خارج شد!

زاکانی توضیح داد: قوه قضائیه یا باید به مردم بگوید برادران لاریجانی، جهانگیری و روحانی مرتکب خلاف‌نشده‌اند یا آنها را محاکمه کند.

وی در خصوص حجت‌الاسلام آل‌هاشم نیز عنوان کرد: امام جمعه تبریز یک موج بازگشت به شعارهای انقلاب به راه انداخت و امروز تمام ائمه جمعه کشور اقدامات حجت‌الاسلام آل‌هاشم را تاسی می‌کنند؛ وظیفه مجامع عالی بسیج نیز تدوین مسائل اصلی کشور کادرسازی انقلاب و تعامل با مسئولین برای حل مشکلات است.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با اشرافیت سیاسی و نوکیسه‌گانی مواجه هستیم که فهمی از متن مردم ندارند/ قوه قضائیه تخلف یا عدم تخلف براداران لاریجانی،روحانی و جهانگیری را به مردم اعلام کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..