تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جشن میلاد کوثر در شهر مرزی اصلاندوز مغان برگزار شد+تصاویر

ساعت: 16:33 منتشر شده در مورخ: 1396/12/17 شناسه خبر: 1326589

با حضور مسئول امور روحانیون سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل

جشن میلاد کوثر به مناسبت گرامیداشت سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) در شهر مرزی اصلاندوز مغان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ارس تبار،پیش از ظهر امروز پنجشنبه مراسم جشن میلاد کوثر به مناسبت گرامیداشت سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور مسئول امور روحانیون سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل ،فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه عشایری،جانشین مرکز آموش شهید مدنی و گروهان مرزی ،جمعی از مسئولان ادارات و خواهران بسیجی به همت حوزه بسیج خواهران ناحیه عشایری در سالن ورشی این حوزه برگزار شد.

خیرمقدم گویی فرمانده سپاه ناحیه عشایری و سخنرانی حجت الاسلام نوری مسئول امور روحانیون سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل،شعف خوانی،اجرای باباتی خوانی بسیجیان خواهر با لباس محلی و اهدای جوای به همنامان فاطمه و زهرا از دیگر برنامه های اجرا شده در این مراسم پرشکوه بود.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جشن میلاد کوثر در شهر مرزی اصلاندوز مغان برگزار شد+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..