تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرح ملی کتابخانه گردی در خلخال برگزار شد

ساعت: 13:19 منتشر شده در مورخ: 1396/12/17 شناسه خبر: 1326381

با حضور جانشین فرماندار خلخال در سالروز تشکیل نهاد کتابخانه های کشور طرح ملی کتابخانه های کتابخانه گردی در کتابخانه شهید عاشوری زاده برگزارشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ازناو همزمان با سالروز تشکیل نهاد کتابخانه های عمومی کشور امروز با حضور احمد قنبری جانشین فرماندار و مسئول روابط عمومی فرمانداری خلخال و خبرنگاران طرح ملی کتابخانه گردی در کتابخانه شهید وجه اله عاشوری زاده برگزارشد.


احمد قنبری در بازدید از اولین کتابخانه تاسیس شده در استان اردبیل یکی از دغدغه های فرماندار و مسئولین شهرستان خلخال را ساخت کتابخانه مرکزی در شان خلخال عنوان و برلزوم حمایت مجموعه استان اردبیل برای ساخت کتابخانه مرکزی در خلخال تاکید کرد.


به گزارش ازناو، داریوش حسینپور مسئول کتابخانه های عمومی خلخال با تبریک این سالروز به مردم بافرهنگ خلخال گفت: اولین کتابخانه استان اردبیل در خلخال در سال ۱۳۴۵ تاسیس شده است.
حسینپور اضافه کرد:در خلخال ۸ باب کتابخانه با ۱۰۹ هزار جلد در خدمت شهروندان خلخال است.

انتهای پیام /
.

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرح ملی کتابخانه گردی در خلخال برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..