تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وجود آستان امام‌زاده عبدالله از مهم‌ترین عوامل حضور مسافر در شهر/ قیمت هتل آپارتمان‌ها در ایام عید افزایش پیدا نمی‌کند

ساعت: 15:45 منتشر شده در مورخ: 1396/12/17 شناسه خبر: 1326513

بخشدار امام‌زاده عبدالله آمل گفت: وجود آستان مبارک امام‌زاده عبدالله در شهر از مهم‌ترین عوامل حضور مسافر است که در این راستا تمام تلاش را جهت آمادگی شهر برای حضور مسافران نوروزی باید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  یحیی عسگری‌پور در گفت‌وگو با سفیر هراز، با بیان اینکه امام‌زاده عبدالله دارای نعمت‌های خدادادی همانند جنگل، رودخانه، کوهستان و با دارا بودن محور هراز مقصد بسیاری از گردشگران است، اظهار کرد: وجود آستان مبارک امام‌زاده عبدالله در شهر از مهم‌ترین عوامل حضور مسافر است که در این راستا تمام تلاش را جهت آمادگی شهر برای حضور مسافران نوروزی باید کرد.

وی به برخی اقدامات انجام شده اشاره کرد و گفت: جمع‌آوری زباله، پاک‌سازی و زیباسازی از اهم اقدامات است.

بخشدار امام‌زاده عبدالله نریختن زباله توسط مسافران در مسیر جاده را امری مهم‌تر از جمع‌آوری آن دانست و افزود: با کمک راه و شهرداری به دنبال این هستیم تا محیطی زیبا و سبز و عاری از زباله برای مسافران نورزی آماده کنیم.

این مسئول ادامه داد: خواستار برخورد جدی و توقف دستگاه نقلیه‌ای هستیم که زباله را در کنار جاده خالی می‌کند.

عسگری‌پور با اشاره به تردد 4 میلیون نفر از امام‌زاده عبدالله، گفت: به دنبال این هستیم که دیگر آمل گذر نباشیم و مسیر مسافران به آمل منتهی شود.

وی با اشاره به اینکه استقبال از هتل المپیک دانشگاه شمال که در بخش امام‌زاده عبدالله واقع شده، خوب است، تصریح کرد: هتل اکسین هم در دست اقدام است که احتمال بسیار زیاد قبل از عید افتتاح می‌شود.

بخشدار امام‌زاده عبدالله با بیان اینکه بالغ بر 150 خانه مسافر و هتل آپارتمان در امام‌زاده عبدالله فعالیت می‌کنند، ادامه داد: مدرسه نیز آماده اسکان مسافران است.

این مسئول با اشاره به اینکه قیمت هتل آپارتمان‌ها در ایام عید افزایش پیدا نمی‌کند، گفت: طبق نشستی که داشتیم قرار شد قیمت هتل آپارتمان‌ها بین 45 تا 90 هزار تومان باشد.

عسگری‌پور با بیان اینکه نباید به‌گونه‌ای شود که فرزندان ما به جای آسمان آبی، آسمان خاکی داشته باشند، یادآور شد: به یک شکلی دانسته و ندانسته به طبیعت ضربه می‌زنیم و در یاری دادن به طبیعت و جنگل‌هایمان نوآوری نداریم.

وی خواستار بهره‌برداری اصولی و حفاظت از طبیعت و جنگل شد و تصریح کرد: همه به دنبال حفظ طبیعت هستیم و باید با یک‌دلی و نقد منصفانه کنار یکدیگر بنشینیم و همدیگر را یاری دهیم.

بخشدار امام‌زاده عبدالله در پایان خواستار افزایش سرانه فضای سبز و پارک در این شهر شد و خاطرنشان کرد: امام‌زاده عبدالله توسط نعمت‌های الهی همانند کوه و جنگل احاطه شده و فضای دلنشینی برای زندگی دارد و باید قدر داشته‌های موجود را دانست و با گل کاری و درختک‌اری آن را بهبود بخشید.

 

انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وجود آستان امام‌زاده عبدالله از مهم‌ترین عوامل حضور مسافر در شهر/ قیمت هتل آپارتمان‌ها در ایام عید افزایش پیدا نمی‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..