تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایشگاه کشفیات اجرا طرح ارتقاع امنیت عمومی در ساری

ساعت: 14:10 منتشر شده در مورخ: 1396/12/17 شناسه خبر: 1326354

نمایشگاه کشفیات اجرا طرح ارتقاع امنیت عمومی ظفر 12 در ساری با حضور دادستان مرکز استان و فرمانده انتظامی استان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، نمایشگاه کشفیات اجرا طرح ارتقاع امنیت عمومی ظفر 12 در ساری با حضور دادستان مرکز استان و فرمانده انتظامی استان برگزار شد.
سردار سیدمحمود میرفیضی در حاشیه برپایی نمایشگاه ظفر 12 در میدان امام ساری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح استان، دوازدهمین مرحله از طرح ظفر با بسیج همه امکانات در حوزه‌های مختلف شامل آگاهی، مبارزه با مواد مخدر، برخورد با سارقان، برخورد با متخلفان کالا و ارز، برخورد با اراذل و اوباش، موضوعات ترافیکی و برخورد با تخلفات راهور طی روز جاری در سطح شهرستان ساری به مرحله اجرا درآمد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایشگاه کشفیات اجرا طرح ارتقاع امنیت عمومی در ساری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..