تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سنجش بیش از 400 دانش‌آموز در برنامه‌های استعدادیابی انجمن‌های فرهنگی هنری

ساعت: 10:47 منتشر شده در مورخ: 1396/12/16 شناسه خبر: 1323958

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فاروج انجمن‌های فرهنگی را بازوان این اداره دانسته و از سنجش بیش از 400 دانش‌آموز در طرح استعدادیابی این انجمن‌ها خبر داد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از فاروج من، جواد نظری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فاروج در گفتگو با خبرنگار ما گفت: علی‌رغم برخی مشکلات و کمبودها انجمن‌های فرهنگی هنری گام‌های بلندی را در حوزه شعر، عکس، موسیقی، تئاتر، خوشنویسی و قرآنی برداشته‌اند که نتایج آن در سطح شهرستان و استان محسوس است.

نظری با اشاره به توانمندی این انجمن‌ها در سطح شهرستان ادامه داد انجمن‌های فرهنگی هنری نقش قابل‌توجهی در برگزاری فعالیت‌های فرهنگی هنری این اداره در سال ٩٦ داشته و حقیقتاً به‌عنوان بازوان اداره فرهنگ و ارشاد عمل کرده‌اند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فاروج گفت: خوشبختانه با رویکرد خصوصی‌سازی و هنرمند محوری در سال جاری فعالیت‌های فرهنگی هنری در راستای تقویت هنرمندان به انجمن‌ها واگذار نمودیم که نتایج مثبت قابل‌توجهی به ارمغان آورد و هنرمندان حضور خود را بیش‌ازپیش ابراز نمودند.

وی افزود: برپایی ١٥ نمایشگاه فرهنگی هنری، ١٣ اجرای صحنه‌ای تئاتر، دومین جشنواره موسیقی نغمه‌های شاه جهان و بیش از ١٠ اجرای موسیقی مقامی و سنتی در سال جاری در راستای شادی‌آفرینی در شهرستان، برخی از فعالیت‌هایی است که با تلاش انجمن‌های فرهنگی هنری و پیگیری این اداره محقق شده است.

نظری ادامه داد: برگزاری جشنواره فرهنگی هنری قرآن کریم، محفل انس با قرآن، آزمون سراسری قرآن کریم، اجرای تعزیه خیابانی و برنامه‌های فرهنگی هنری با مضامین دینی و قرآنی از دیگر فعالیت‌های انجمن‌ها در بخش‌های معنوی و دینی بوده است.

جواد نظری عنوان کرد: در طرح استعدادیابی که با همفکری مسئولین انجمن‌های فرهنگی هنری برای نخستین بار در شهرستان با همکاری آموزش‌وپرورش شهرستان و مدارس اجرایی شد بیش از ٤٠٠ دانش‌آموز تاکنون ازلحاظ فرهنگی هنری سنجش شده‌اند که در آینده‌ای نزدیک نتایج آن را در راستای پویایی و توانمندی هنرمندان خواهیم دید.

وی در ادامه افزود: در راستای نظارت بر مؤسسات و آموزشگاه‌های فرهنگی هنری ٨ بازدید از مراکز فرهنگی هنری و ٢ بازرسی مشترک با همکاری نیروی انتظامی و همچنین بیش از ١٥ صدور مجوز و نظارت بر برنامه‌های فرهنگی هنری صورت پذیرفته است.

نظری با اعلام صدور ١٠ مجوز مشاغل خانگی با موضوعات فرهنگی هنری و ١٦ مجوز مراکز، آموزشگاه‌ها و مؤسسات فرهنگی هنری گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی هنری، جلسات شعر و داستان، اردوهای فرهنگی هنری و ... از دیگر فعالیت‌های این اداره در سال ٩٦ بوده است.

وی با اشاره به همکاری فرهنگی هنری با سایر ادارات ازجمله برگزاری جشنواره فرهنگی هنری معلولین، انعقاد تفاهم‌نامه فرهنگی هنری با مدیریت راهنمایی و رانندگی شهرستان و مشارکت در جشنواره فرهنگی هنری درخت وزندگی، خاطرنشان کرد: علاوه بر حضور توانمند انجمن‌ها بهره‌گیری از نظرات دستگاه‌های اجرایی بالاخص رهنمودهای امام‌جمعه معزز و فرماندار محترم نیز در دستاوردهای حوزه فرهنگ و هنر فاروج نقش مهمی داشته‌اند که در جای خود قابل‌تقدیر است.

 

انتهای پیام./




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سنجش بیش از 400 دانش‌آموز در برنامه‌های استعدادیابی انجمن‌های فرهنگی هنری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..