تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یک‌تن گوشت فاسد در فاروج کشف شد

ساعت: 10:47 منتشر شده در مورخ: 1396/12/16 شناسه خبر: 1325376

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف یک‌تن گوشت فاسد از یک دستگاه خودروی سنگین در شهرستان فاروج خبر داد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فاروج من؛ علیرضا مظاهری، فرمانده انتظامی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در پی کسب خبری مبنی بر جابجایی مقدار قابل‌توجهی گوشت فاسد بلافاصله موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس شهرستان فاروج قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: مأموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی خودرو موردنظر و راننده آن شده و با ایجاد ایست و بازرسی در محور فاروج به شیروان خودروی موردنظر را مشاهده و متوقف کردند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: در بازرسی از خودرو یک‌تن گوشت قاچاق کشف و ضبط شد، همچنین در این عملیات راننده خودرو دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی تحویل مقامات قضایی گردید.

وی با اشاره به اثرات سوء قاچاق بر اقتصاد کشور افزود: شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک آن را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

انتهای پیام./




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یک‌تن گوشت فاسد در فاروج کشف شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..