تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی زامبی ها و گیاهان Plants vs Zombies 2 6.6.1 – اندروید

Plants vs Zombies 2 نسخه جدید بازی زیبای زامبی ها و گیاهان می باشد که به تازگی برای اندروید عرضه شده است و کاربران می توانند با دانلود Plants vs Zombies 2 یک ماجراجویی حسابی را تجربه نمایند. کاربران در این بازی می توانند تا همراه با گیاهان همراهی شوند و با حرکت های دوباره خود بر زامبی ها چیره شوند. شما در این بازی ماجراجویانه می توانید گیاهان را برابر عده بزرگی از زامبی ها تصور کرده و در مقابل آنها صف آرایی نمایید. با پیشروی در مراحل می توانید قدرت گیاهان را بسیار زیادتر نمایید تا بتوانند بیشتر در مقابل زامبی ها مقاومت کرده و از قلمرو شما محافظت نمایند. این بازی توانسته است بیش از ۳۰ جایزه بین المللی را کسب نماید و یکی از اعتیادآورترین بازی ها محسوب می شود. شما باید یک ارتش قدرتمند از گیاهان ساخته و بتوانید با چینش صحیح آنها به مصاف زامبی ها بروید. این گیاهان می توانند پرورش سافته و با غذای گیاهی سیراب شوند. شما باید قدرت های شگفت انگیز را نیز فراموش نکرده و در مواقعی که نیاز دارید از آن استفاده نمایید.

با دانلود Plants vs Zombies 2 کاربران می توانند چالش های بزرگتری را در مراحل بالاتر پیش رو داشته باشند که پیروزی در آنها نظم و نظام بسیار بالایی را می طلبد و باید کاربر بتواند در مدت زمان طولانی آرایش گیاهان را به خوبی حفظ نماید. مراحل جدید بازی در این نسخه باز شده اند و کاربران می توانند تا با پیشروی بیشتر به آنها نیز برسند. بازی در بخش های مختلفی دارای پیشرفت های خوبی بوده است که می توان به راحت شدن گیم پلی بازی در بخش هایی از آن اشاره کرد. این برنامه بر روی سیستم عامل اندروید ۳٫۰ و بالاتر نصب و اجرا می شود که کاربران هم اکنون می توانند برای دانلود Plants vs Zombies 2 از لینک مستقیم و رایگان سرورهای قدرتمند سایت دانلودها استفاده نمایند.

Plants vs Zombies 2 6.6.1 Apk + Mod + Data

Plants-vs-Zombies-2-Cover

 Plants-vs-Zombies-Screenshot-1  Plants-vs-Zombies-Screenshot-2

info

Play the sequel to the hit action-strategy adventure with over 30 Game of the Year awards. Meet, greet and defeat legions of zombies from the dawn of time to the end of days. Amass an army of powerful plants, supercharge them with Plant Food and power up your defenses with amazing ways to protect your brain.

Changelog :

Get ready for a rich and riveting PvZ 2 fall harvest with plantiful updates, including:

• The bizarre Big Brainz event – huge-headed ghouls encroach, September 29 to October 12

• Keysplosion – for the first time ever, all worlds can be unlocked and explored

• Bigger challenges and higher stakes with worlds in a new order

• All-new and stunningly powerful premium plant, Apple Mortar

Thanks for playing! Be sure to rate us after each update

راهنمای نصب

–  فایل نصبی بازی را دانلود کرده و نصب نمایید.

–  فایل دیتا را دانلود کرده و از حالت فشرده خارج نمایید.

–  پوشه دیتا را به طور مستقیم در مسیر Android / Obb واقع در حافظه اصلی گوشی کپی نمایید.

–  از بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

پاسخگوی شما هستیم

چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی زامبی ها و گیاهان Plants vs Zombies 2 6.6.1 – اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..