تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کفِ خیابان، پرده ویدئو پروژکتور آنلاین مرسدس مایباخ می‌شود/ عکس

کفِ خیابان، پرده ویدئو پروژکتور آنلاین مرسدس مایباخ می‌شود/ عکس

به گزارش خبرآنلاین، کمپانی دایملر با اعلام این مطلب تایید کرد که چراغ هوشمند و دیجیتال جدید، روی مایباخ سری اس نصب خواهد شد.{لینک}

چراغ جلوی هوشمند با کیفیت اچ دی و بالغ بر یک میلیون پیکسل، قادر به کنترل و مدیریت میزان نور در جلوی چشم راننده و کف جاده است.{لینک}

مرسدس پیش‌تر در سال 2015 سیستم چراغ‌های ال ای دی را روی خودروی خود معرفی کرده بود اما چراغ‌دیجیتال جدید دقیق‌تر از آن است. پرتاب نور در سیستم جدید به دلیل پیکسل بالای تعبیه شده قابلیت اینکه نور کجا قرار گیرد را دارد. در هر چراغ سنسورهایی تعبیه شده که سطح روشنایی را کنترل می‌کند تا تماشاچیان یا رانندگان به نور خیره نشده تا حادثه‌ غیر مترقبه‌ای پیش نیاید.

چراغ‌های جلو قادر به نمایش اطلاعات جاده‌ای هستند. پهنای جاده و یا نزدیک شدن به محل تعمیر بخشی از جاده در صورتی نشان داده می‌شود که شما آنلاین به وب سایت پیمانکار راه وصل شده باشید. اتصال به وب سایت آب و هوا، نوع بارش را جلوی چشم شما روی پروژکتور تعبیه شده در چراغ نمایش می‌دهد و یا اگر در حال نزدیک شدن به ماشین جلویی هستید، سیستم هشدار وضعیت را به صورت سمبلیک نشان می‌دهد.

تصاویر زیر به خوبی نمایانگر این موضوع است و قرار است از همین فصل، یه صورت محدود در مدل‌های جدید مایباخ از آن استفاده شود.

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کفِ خیابان، پرده ویدئو پروژکتور آنلاین مرسدس مایباخ می‌شود/ عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..