تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرح مقابله با خشونت علیه زنان به کجا رسید؟

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور گفت: لایحه تامین امنیت زنان گامی موثر در مقابله با خشونت علیه زنان است و این لایحه با همکاری قوه قضاییه و مجلس شورای اسلامی به زودی نهایی می شود.

"لایحه تامین امنیت زنان" با همکاری قوه قضاییه به زودی نهایی می‌شود

معصومه ابتکار (معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور) در رویداد بین‌المللی زنان، صلح و امنیت، اظهار داشت: براساس قطعنامه ۱۳۲۵ سازمان ملل زنان باید در مذاکرات صلح چه در سطح دولت و چه در سطح پارلمان به‌کار گرفته شوند و نقش آنها در حفظ صلح و امنیت جدی گرفته شود.

ابتکار گفت: نقش سازمان‌های بین‌المللی همکاری‌های جهانی و دانشگاهی و جلب مشارکت‌های سازمان‌های مردم‌نهاد در پیشبرد صلح و امنیت در جوامع اهمیت زیادی دارد.

وی افزود: برگزاری چنین نشست‌هایی شبکه همکاری و همگرایی موثری برای زنان در سطح ملی و بین‌المللی را فراهم خواهد کرد.

 ابتکار بیان داشت: در جمهوری اسلامی گام‌های موثری برای مقابله با خشونت علیه زنان برداشته شده است، تدوین لایحه تامین امنیت زنان با همکاری قوه قضاییه و مجلس شورای اسلامی به زودی نهایی خواهد شد و گام موثری برای ایجاد صلح در جامعه و کشور خواهد بود.

 وی افزود: آموزش‌های حقوقی و همچنین آموزش‌های خانواده گام موثری برای ارتقای وضعیت زنان است.

 ابتکار گفت: این اقدامات با سیاست‌های ابلاغی مقام معظم و نگاه ویژه رییس‌جمهور در حال اجرا شدن هستند.

نقش زنان در صلح همگرایی، رفع مخاصمات و هم‌پیمانی علیه افراط‌گرایی باید تبیین شود تا با برقراری صلح، امنیت به جهان بازگردد.

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور تاکید کرد که ایران کشوری با گروه‌های متنوع و در عین حال صلح‌طلب است و این گروه‌ها همزیستی مسالمت‌آمیزی در کشور دارند.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: ilna.com

loading...

loading...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرح مقابله با خشونت علیه زنان به کجا رسید؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..