تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صدای paintech دردانشگاه خاتم شنیده شد

به گزارش شمانیوز: صادق فرامرزی مدیرعامل ایران کیش درنشست فیناپ که دردانشگاه خاتم برگزار شد از«pain tech»گفت. اوبااشاره به سابقه این واژه که از همایش بانکداری امسال توسط ایران کیش مطرح شده بخش هایی ازدردهای فناوری رابیان کرد.

وی بابیان اینکه می توان تاحدی این واژه رابه مجموعه فرایندهایی که برای عبور ازدره مرگ ایده یاانگیزش لازم است تعریف کرد گفت به قول استیو جابز به همان اندازه که مهم است چه کاری دراستارت آپ انجام می دهید مهم است که بدانید چه کاری نبایدانجام دهید.

صدای paintech دردانشگاه خاتم شنیده شد

فرامرزی عدم ریسک پذیری شرکت های بزرگ وسیربوروکراسی وطولانی بودن فرایندهای موافقت باحمایت از استارت آپ ها از سوی این شرکت ها رااز جمله دردهای امروز استارت آپ هادانست .مدیر عامل ایران کیش تاکید کرد باید دلیلی برای شکست های استارت آپی بیابیم. فرامرزی بحث های مرتبط بارگولاتوری ،فاصله زمانی بین نظارت باتکنولوژی، عدم سرمایه گذاری در استارت آپ ها، عدم اعتماد به تخصص جوانان، عدم توانایی درمدیریت ریسک رااز جمله موانع استارت آپ ها برشمرد .


وی تاکید کرد که باید به استارت آپ ها اجازه اشتباه بدهیم واگربنا به جریمه کردن است باید به اندازه همان اشتباه آن ها راجریمه کنیم
فرامرزی درادامه به یکی از مشکلاتی که برای شرکت ایران کیش ازلحاظ حقوقی وبه اشتباه به دلیل حمایت ازاستارت آپ ها پیش آمد گفت آن موقع «pain tech»ودردهای فناوری رابیشتر حس کردم من هم عین پین تک هستم.شما یی که دستی در استارت آپ دارید عین پین تک هستید . دانایی درددارد و امیدواریم کهما مفهوم بزرگی مانند «paintch»را نهادینه کنیم تا به کمک آن در مسیر حل دردها گام برداریم .

از سویی حسام دربانی رییس اداره بازاریابی و توسعه درگاه های پرداخت ایران کیش در ادامه همایش فیناپ گفت:مهمترین بحث در رویکرد پیرامون فین تک بحث فرهنگسازی وبحث های حقوقی است.
وی گفت :خوشبختانه بانک مرکزی و شاپرک نقش خود را به درستی ایفا کردند و دربحث ایجاد زیرساخت حقوقی عملکرد خوبی داشتند. اما مشکل فرهنگسازی همچنان وجود دارد.
دربانی افزود: بانک ها می توانند بارویکرد انعطاف پذیرشان از فرصت حضور فین تک ها به عنوان بالهای اجرایی برای حرکت روبه رشد مطمئن صنعت بانکداری و پرداخت استفاده مطلوب کنند.
وی تاکید کرد : تمام فناوری ها درحوزه بانکی و پرداخت نیازمند شناخت، تحلیل و درک نیاز مشتری براساس دانش مدیریت تجربه مشتری است. که مجری آن می بایست یک عنصر پویا و هوشمند باشد و آن عنصر هوشمند فین تک است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صدای paintech دردانشگاه خاتم شنیده شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..