تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




679 میلیون برگه دارایی مالی تغییر مالکیت دادند

در داد و ستدهای روز جاری، سرمایه گذاران بورسی بیش از 679 میلیون برگه سهم، حق تقدم و سایر دارایی های مالی را دست به دست کردند.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، در معاملات آخرین روز کاری هفته سرمایه گذاران بورسی بیش از 679 میلیون دارایی مالی را به ارزش یک هزار و 939 میلیارد ریال در 121 هزار نوبت معاملاتی دست به دست کردند.

در بازار روز چهارشنبه گروه های خودرو، فلزات اساسی و شیمیایی ها با بیشترین حجم و ارزش معاملات در صدر برترین گروه های صنعتی قرار گرفتند.

همچنین امروز شاخص کل 130 واحد افت کرد و به رقم 96 هزار و 860 واحد رسید. شاخص های بازار اول و دوم نیز به ترتیب 46 و 520 واحد نزولی شدند.

نمادهای هلدینگ نفت و گاز پارسیان، پالایش نفت تهران، پتروشیمی شیراز و سایپا دیزل با بیشترین تاثیر منفی بر شاخص باعث افت این متغیر شدند. در مقابل نمادهای مپنا، سرمایه گذاری امید و پتروشیمی خارک امروز با بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص ، مانع افت بیشتر آن شدند.

همچنین نمادهای لامپ پارس شهاب، ماشین سازی اراک، کابل البرز،معادن منگنز ایران، ایرکا پارت صنعت، حمل و نقل توکا و سیمان خاش با بیشترین افزایش قیمت در صدر جدول معاملات قرار گرفتند.

در مقابل نمادهای سایپا دیزل،سازه پویش، رینگ سازی مشهد، لیزینگ ایرانیان، سرمایه گذار صنعت بیمه، مارگارین و فنرسازی زر با بیشترین کاهش قیمت در انتهای جدول معاملات قرار گرفتند.

سرمایه گذاران بورسی امروز برای خرید اوراق مشارکت شهرداری سبزوار، اوراق مشارکت ملی نفت ایران، سهام سایپا دیزل، اوراق مشارکت شهرداری سبزوار، سهام معادن منگنز ایران، اوراق صکوک فولاد کاوه کیش بیشترین تقاضا و سنگین ترین صف های خرید را ثبت کردند.

در مقابل گروهی از سرمایه گذاران برای خروج از اوراق مشارکت شهرداری شیراز، سهام نهادهای مالی بورس وراق بهادار، اوراق صکوک گل گهر، اوراق صکوک سایپا، اوراق مشارکت شهرداری تهران و واحدهای صندوق پارند پایدار سپهر بیشترین عرضه ها و طولانی ترین صف های فروش را داشتند.

در پایان معاملات امروز زامیاد با معامله 72 میلیون سهم بیشترین حجم معاملات و شفادارو با معامله 267 میلیارد ریال بیشترین ارزش معاملات را داشتند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «679 میلیون برگه دارایی مالی تغییر مالکیت دادند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..