تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«محمد وکیلی» حوالی نیمکت تیم ملی بانوان؟

سرمربی تیم ملی نوجوانان والیبال تماشاگر لیگ بانوان شد

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال بانوان ایران در حالی امروز (پنج شنبه) در خانه والیبال برگزار شد که محمد وکیلی، سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران از نزدیک تماشاگر این هفته از رقابت‌ها بود.

حضور محمد وکیلی در خانه والیبال شائبه حضور این مربی با تجربه در تیم ملی والیبال زنان ایران را پررنگ‌تر کرد. بعد از روی کار آمدن صدیقه کعبی زاده، نایب رییس جدید بانوان والیبال، زمزمه‌هایی مطرح شده بود مبنی بر اینکه یک مربی مرد هدایت تیم ملی زنان را عهده دار شود، حال با حضور محمد وکیلی در خانه والیبال به نظر می‌رسد، این مربی نزدیک‌ترین گزینه باشد.

پیش از این و در سال گذشته نیز ، زمانی که فریبا صادقی نایب رئیسی بانوان والیبال را بر عهده داشت، مصطفی شجاعی ، هدایت تیم ملی والیبال زنان را بر عهده داشت، البته آن زمان سمت شجاعی در تیم ملی زنان ایران «مشاور فنی» عنوان شده بود. تیم ملی والیبال بانوان با حضور شجاعی نتایج قابل قبولی کسب نکرد و در آسیا به مقام نهمی رسید.

محمد وکیلی که حالا به نظر می‌رسد در نزدیکی نیمکت تیم ملی بانوان باشد، در سال گذشته به همراه تیم ملی والیبال نوجوانان ایران عنوان قهرمانی جهان را در مسابقاتی که به میزبانی کشور بحرین برگزار شده بود، تصاحب کرده بود. این مربی با تجربه که در تیم‌های پایه کارنامه درخشانی دارد در لیگ برتر والیبال هدایت تیم شمس تهران را عهده دار بود.

انتهای پیام/

«وکیلی» سرمربی تیم ملی زنان می‌شود؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««محمد وکیلی» حوالی نیمکت تیم ملی بانوان؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..