تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واگذاری امور اجرایی کنسرسیوم به انجمن متخصصین تجهیزات پزشکی

مسائلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد:

رضا مسائلی مدیر کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: براساس قانون و مصوبه هیئت وزیران، وزارت بهداشت مکلف است فعالیت های مورد تصدی را در حوزه های مختلف از جمله تجهیزات پزشکی واگذار کند که در این راستا تشکیل کنسرسیوم و واگذاری اجرای کارها به تشکل های مختلف سپرده می شود.

وی ادامه داد:که بر این اساس قسمتی از فرآیندهای جاری مانند شناسنامه شرکت ها، ثبت نمایندگی شرکت ها، ارزیابی خدمات بعد از فروش بر اساس برنامه زمان بندی به تشکل های مختلف در حوزه تجهیزات پزشکی واگذار می شود.

مسائلی با بیان اینکه کنسرسیوم (انجمن)، مرکب از همه تشکل ها و شرکت های تجهیزات پزشکی است، ادامه داد: شرکت های تجهیزات پزشکی در راستای مشارکت بیشتر در حوزه ملزومات در یک کنسرسیوم مشغول به فعالیت می شوند که در این راستا انجمن متخصصین تجهیزات پزشکی کشور کارهای اجرایی این کنسرسیوم را انجام می دهند.

وی تاکید کرد: به انجمن تولید کنندگان تجهیزات پزشکی کارهایی مانند ارتقاء سطح توانایی های تولید کنندگان ، تخصص هایی که تولید کنندگان برای ارتقای کیفیت باید کسب کنند واگذار شده است.

مسائلی اظهار کرد: تعیین استانداردهای اتاق تمیز و نحوه مشاوره در خصوص استقرار استاندارد های اروپا از جمله دیگر وظایف انجمن تولید کنندگان تجهیزات پزشکی است.

وی یاد آور شد: انجمن متخصصین تجهیزات پزشکی دانش آموختگان رشته مهندسی پزشکی هستند که فرایند اجرایی را انجام و مجری  کارهای اجرایی کنسرسیوم  هستند.

انتهای پیام/

وظایف انجمن تولید کنندگان تجهیزات پزشکی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واگذاری امور اجرایی کنسرسیوم به انجمن متخصصین تجهیزات پزشکی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..