تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با ۱۰ میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟/نرم افزارهای غیرضروری که باید همین الان از گوشی هوشمندتان پاک شوند/گران‌ترین ایرانی تاریخ لیگ برتر کیست؟/داعش مقصد بعدی اعضای پراکنده خود را اعلام کرد!

در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده می‌کنید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده می‌کنید.

با ۱۰ میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟ +جدول/نرم افزارهای غیرضروری که باید همین الان از گوشی هوشمندتان پاک شوند/گران‌ترین ایرانی تاریخ لیگ برتر کیست؟/داعش مقصد بعدی اعضای پراکنده خود را اعلام کرد!

با ۱۰ میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟ +جدول
در جدول زیر شاهد قیمت روز انواع خودروهای دست دوم هستید که با قیمت ۱۰ میلیون تومان در بازار می توان خرید.

نرم افزارهای غیرضروری که باید همین الان از گوشی هوشمندتان پاک شوند
با فرارسیدن سال نو همه جا مرتب و تمیز می‌شود، در این بین خوب است که فکری هم برای گجت های پرکار و بادوامی که تمام روز در گوشی شما مشغول کار هستند کنید.

اپلیکیشن‌هایی که نباید در گوشی تلفن همراهتان داشته باشید

6 نشانه هشدار دهنده که به شما می‌گوید دیابت دارید!
مرحله پیش دیابت که به عنوان عارضه عدم تحمل گلوکز نیز شناخته می شود، معمولا هیچ علایم خاصی ندارد این حالت اغلب قبل از ابتلای جدی به دیابت نوع دوم بروز می کند.

گران‌ترین ایرانی تاریخ لیگ برتر کیست؟
نشریه گاردین انگلیس که یکی از معتبرترین نشریات جهان است در گزارشی گران ترین بازیکن تاریخ لیگ برتر ایران را معرفی کرد.

جانمایی تعجب‌آور سنسورهای خارجی در مناطق مرکزی تهران+تصاویر
کافی است محل در نظر گرفته شده برای سایت رصد امواج ناشی از آزمایشات هسته‌ای را روی نقشه مشخص کرده و سپس فاصله آن را با نهاد ریاست جمهوری و سایر نهادهای حساس نظام بسنجیم.

داعش مقصد بعدی اعضای پراکنده خود را اعلام کرد!
گروه تکفیری تروریستی داعش با انتشار تصاویر ویدئویی از طرفدارانش خواست به پایگاه های این گروه در افغانستان در استان‌های جوزجان (‌شمال) و ننگرهار (شرق) بپیوندند.

داعش مقصد بعدی اعضای پراکنده خود را اعلام کرد!

چرا خواهر البغدادی به اعدام محکوم شد؟
دستگاه قضایی عراق خواهر البغدادی را به اتهام تروریسم به اعدام محکوم کرد.

هشدار به بازیکن مشهور درباره خوشحالی به سبک «داعش»!+عکس
باشگاه المقیصه به حسین شحات گفته که خوشحالی بعد از گل که نشانه ای از بریدن سر بود، ممنوع است و قیمت او در بازار را کاهش میدهد.

هشدار به بازیکن مشهور درباره خوشحالی به سبک داعشی

تلاش ناکام اتاق عملیات آمریکا و داعش برای اشغال غرب سنجار/ کامیون حامل سلاح اهدایی به دست داعش نرسید+تصاویر
بسیج مردمی عراق پس از درگیری های سنگین 4 ساعته در روستاهای مرزی غرب سنجار موفق شدند با کشته و زخمی کردن 60 تن از تروریست ها، حملات را دفع کنند.

ماجرای ملاقات «حاج همت» با «حاج قاسم» لحظاتی قبل از شهادت
آخرین ماه سال، در تقویم دفاع مقدس کشورمان با نام فرماندهان بسیاری گره خورده است؛ فرماندهانی که اسفند، آسمانی شده اند، از شهید حمید باکری گرفته تا شهید حسین خرازی و حاج ابراهیم همت.

ماجرای ملاقات «حاج همت» با «حاج قاسم» لحظاتی قبل از شهادت

انتهای پیام/

اخبارپربازدیدوبگردی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با ۱۰ میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟/نرم افزارهای غیرضروری که باید همین الان از گوشی هوشمندتان پاک شوند/گران‌ترین ایرانی تاریخ لیگ برتر کیست؟/داعش مقصد بعدی اعضای پراکنده خود را اعلام کرد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..