تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سه گروه که در روز قیامت از دیدار پیامبر اکرم (ص) محروم می شوند!/با نشانه های حمله قلبی در افراد مختلف آشنا شوید/زنده شدن ناگهانی جنازه‌ای لحظاتی پیش از کالبدشکافی!

پربازدیدهای فضای مجازی؛به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر امروز موفق به رصد اخبار سرویس فضای مجازی در حوزه های فناوری، دانلود، اخبار داغ، سیاسیون و هنرمندان و ورزشکاران در فضای مجازی نشده اید، در ادامه لینک 10 خبر پربازدید از نگاه کاربران را برای شما به نمایش گذاشته ایم.

دیدار با فرستادگان پرودگار در روز قیامت که مسئولیت هدایت بشر را بر عهده داشته اند، آرزوی هر مسلمانی است که برای آن شرایطی وجود دارد.

این روزها تعدادی زیادی از افراد در سراسر جهان بر اثز حمله قلبی جان خود را از دست می دهند.

پیام رسان تلگرام این روزها بعد از گذر از جذب مخاطب به دنبال پاشیدن بنیان خانواده های ایرانی است.

مرد جوانی که در اثر تصادف جانش را از دست داده و قرار بود کالبد شکافی روی جسدش انجام شود، به طور ناگهانی زنده شد.

حین فیلمبرداری از صحنه تصادف دو خودرو، در گوشه کادر دوربین نکته ای عجیب توجه فیلمبردار را پس از بازبینی ویدئو به خود جلب کرد.

خودرویی به نام Fiat Multipla لقب زشت ترین خودروی دنیا را به خود اختصاص داد.

مردم یک جزیره در اندونزی پس از جستجو به دنبال ماهیگیر گمشده رد او را در شکم تمساح آدمخوار زدند.

زنی جوانی که از یک سفید کننده پوست تقلبی استفاده می کرد نمی دانست چه بلایی در انتظارش است.

یک راننده آمریکایی در یکی از اتوبان های این کشور و با کمک دوربین داش فیلمی از یک شی پرنده مثلثی شکل عجیب تهیه کرده است.

دختری که دو ماه پیش لباسی از یک فروشگاه خریده بود مجددا به آنجا بازگشت و دست به اقدام عجیبی زد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سه گروه که در روز قیامت از دیدار پیامبر اکرم (ص) محروم می شوند!/با نشانه های حمله قلبی در افراد مختلف آشنا شوید/زنده شدن ناگهانی جنازه‌ای لحظاتی پیش از کالبدشکافی!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..