تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقدام جنون‌آمیز چند جوان برای تجربه متفاوتی از هیجان + فیلم

اقدام جنون‌آمیز چند جوان برای تجربه متفاوتی از هیجان + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ افراد زیادی هستند که در طول زندگی خود به دنبال تجربه هیجان به طرق مختلف هستند. عده‌ای به طور حرفه‌ای به این کار می‌پردازند و تمام وقت خود را برای این منظور وقف می‌کنند. 

ویدئوی زیر صحنه‌هایی از تجربه هیجان توسط چند جوان را نشان می‌دهد که با بالا رفتن بر فراز برج‌های بلند اقدام به انجام شیرین کاری ‌های خطرناکی می‌کنند. حرکات نمایشی که نفس هر بیننده‌ای را حبس می کند و ضربان قلب او را افزایش می‌دهد. 

صحنه‌های این هنرنمایی خطرناک را در ادامه می کنید. 

انتهای پیام/

تجربه هیجان به چه قیمتی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقدام جنون‌آمیز چند جوان برای تجربه متفاوتی از هیجان + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..