تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مانور شی پرنده مثلثی شکل عجیب در آسمان آمریکا +فیلم

رویت شی پرنده مثلثی شکل عجیب در آسمان آمریکا! فیلم////////////////////////به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است مانور یک شی پرنده ناشناس عجیب را در آسمان آمریکا به تصویر می کشد. در این ویدئو یک شی پرنده مثلثی شکل مشاهده می شود که دارای سه چراغ روشن بوده و بصورتی آرام و مرموز در آسمان حرکت می کند. این ویدئو در هنگام شب و توسط دوربین داش کم یک خودرو تهیه شده است.

در توضیحی که برای ویدئو آمده است گفته شده که شی پرنده ناشناس درای چراغ های روشن بود و با سرعتی کمتر از یک هواپیما حرکت می کرد. یک از کاربران در کامنتی در خصوص این ویدئو نوشت: " من معتقدم این شی پرنده توسط ناسا یا یک شرکت نظامی ساخته شده و احتمالا می تواند نوعی هواپیمای نظامی جاسوسی باشد."

انتهای پیام/

رویت  شی پرنده ناشناس عجیب  در آسمان آمریکا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مانور شی پرنده مثلثی شکل عجیب در آسمان آمریکا +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..