تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ونگر: این گتوزو است که باید به من مشاوره بدهد!

ورزش سه: آرسن ونگر سرمربی آرسنال از غیبت هکتور بیرین در دیدار برابر میلان خبر داد.

 فردا شب توپچی ها در شرایطی مهمان میلان هستند که در هفته های اخیر شکست های متوالی فراوانی را تجربه کرده اند و شرایط خوبی ندارند.

ونگر: این گتوزو است که باید به من مشاوره بدهد!


ونگر گفت: "بیرین دچار آسیب دیدگی شده و به همراه ما به میلان سفر نکرد اما مصدومیت او طولانی مدت نیست. لاکازت نیز علیرغم آغاز کردن تمرینات خود هنوز آماده حضور در میدان نیست.


من توصیه زیادی به گتوزو ندارم و مردی بسیار باتجربه است. فکر می کنم با توجه به عملکرد نه چندان خوب من، این گتوزو است که باید به من مشاوره بدهد.

لیگ اروپا تنها شانس ما برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان است و این باعث می شود که من در مورد سال گذشته نیز فکر کنم. فصل قبل ما 75 امتیاز در لیگ برتر کسب کردیم و با یک امتیاز اختلاف لیگ قهرمانان را از دست دادیم.

پس ما باید از شانس لیگ اروپا استفاده کنیم اما این موضوع باعث افزایش فشار روحی ما خواهد بود اما من هم فکر می کنم این یک فرصت خوب است. وقتی شما می خواهید نشان دهید که کیفیت و قدرت لازم را دارید، این اتفاق در روزهای دشوار امکان پذیر است."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ونگر: این گتوزو است که باید به من مشاوره بدهد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..