تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ادامه تحصیل کارمندان، بدون هزینه اضافی

مجله پنجره خلاقیت - ترجمه شادی حسن پور: ادامه تحصیل نه تنها برای ارتقای سطح مهارت ها، بلکه برای اطمینان از به روز بودن کسب و کار و آگاهی از آخرین دستاوردهای بشر در زمینه های علمی و فناوری، ضروری است. یادگیری حقه ها و رویکردهای جدید، باعث دستیابی به شیوه های جدید حل مسئله و مانع از ورود به چرخه های باطل و بی فایده خواهد شد. با این حال ادامه تحصیل و یادگیری نیازمند زمان است و معمولا کارمندان وقت زیادی در روز برای این مسئله ندارند. در این مقاله از هفت عضو انجمن کارآفرینان جوان سوال زیر را پرسیده ایم تا به شما در پیدا کردن روش هایی برای تشویق کارمندانتان به یادگیری بیشتر کمک کرده باشیم.

سوال: چه روشی را برای ترغیب کارمندانتان به یادگیری و ادامه تحصیل به کار می گیرید؟

 
1. حضور در همایش های مربوط به حیطه کاری


همایش های مرتبط هم می توانند اتلاف وقت محسوب شوند و هم گنجینه ای غنی از مطالبی که باید فرا بگیرید. همایش های حرفه ای و خوبی که در هر صنعتی برگزار می شوند، به پوشش آخرین جریان هایی می پردازند که در آن صنعت رخ می دهند. کارمندانتان باید به خوبی از آنها باخبر باشند. برای این که مطمئن شوید همایشی ارزش رفتن دارد یا خیر، نگاهی به فهرست سخنران ها و برنامه ها بیندازید. علاوه بر شنیدن سخنرانی ها و حضور در کلاس ها فراموش نکنید که شبکه سازی و برقراری ارتباط نیز بهره مفیدی است که می توانید از این همایش ها ببرید.
(اندی کاروزا، FenSens)

بدون هزینه اضافی، کارمندان تان را به یادگیری و ادامه تحصیل تشویق کنید


2. برای ارتقای برخی مهارت ها از دوره های آنلاین استفاده کنید.


ما کارمندانمان را تشویق می کنیم که برای تقویت برخی از مهارت هایشان از دوره های آنلاین استفاده کنند تا در آینده بتوانند نقش های مهم تری را در شرکت برعهده بگیرند. به عنوان مثال از تیم تولید محتوایمان خواستیم که دوره طراحی گرافیک و برنامه نویسی را نیز بگذرانند تا پروژه های قدرتمندتری ارائه دهند. آنها از این فرصت رشد لذت بردند.
(آنجلا راث، Calendar)

3. یک باشگاه کتابخوانی در محل کار ایجاد کنید.


ما همیشه زمانی را به توسعه شخصی اختصاص می دهیم، اما به تازگی به این پی برده ایم که ایجاد یک باشگاه کتابخوانی در محل کار واقعا کارمندان را به هیجان و تلاش بیشتر وا می دارد. به شکل گروهی در مورد کتاب هایی که باید خریداری شود، تصمیم گیری کردیم و به هر کتاب- بسته به ارزشی که برای شرکت دارد- امتیازی اختصاص دادیم. کارمندان نیز در این باشگاه کتابخوانی عضو می شوند، کتاب می خوانند و امتیاز می گیرند، ما هم برای حفظ انگیزه شان هدایای را در ازای رسیدن به امتیازی خاص به آنها می دهیم.
(ناتالی لوسیه، AmbitionAlly)

4. به کارمندانتان بورسیه ادامه تحصیل بدهید.


من کارمندانم را تشویق می کنم که تحصیلاتشان را ادامه دهند و برای کمک به آنها نیز بودجه مشخصی را به هزینه های تحصیل آنها اختصاص می دهم. واقعا کار مفیدی است، چرا که هم آنها می توانند رشته مورد علاقه شان را بخوانند و دانش بیشتری کسب کنند و هم من از سطح علمی بالاتر آنها در شرکت بهره مند می شوم. همچنین تعدادی کتاب را نیز فهرست وار معرفی کرده ام و به کارمندانم گفته ام که اگر آن را بخرند و بخوانند، هزینه کتاب را به آنها بازخواهم گرداند.
(آدام استیله، The Magistrate)

5. در وبینارها شرکت کنید.


من از کارمندانم می خواهم که در اوقات فراغتشان در وبینارها (سمینارهای اینترنتی) شرکت کنند. به دلیل آن که این نوع فرآیندهای یادگیری زمان مشخصی ندارند، کارمندانم می توانند در زمان بیکاری شان به آنها بپردازند. وبینارها تقریبا در مورد هر موضوعی وجود دارند و هر کسی می تواند با استفاده از آنها، چیزهای زیادی بیاموزد. فروش، یکی از موضوعاتی است که به شدت مورد استقبال مخاطبان وبینار قرار می گیرد.
(آندرو شارکه: شرکت خدمات مالی Money Crashers)

6. از پیشرفت هایی که در دنیا رخ می دهند، باخبر شوید.


من به همراه تیم کاری ام یادآوری هایی را تنظیم کرده ایم تا به طور مرتب به جست و جوی آخرین دستاوردهای حاصل شده در حیطه کاری مان بپردازیم و از آنها باخبر شویم. ما همچنین مقالات یا کتاب های مهم را با یکدیگر به اشتراک می گذاریم و نه تنها در مورد ایده های اصلی گفت و گو می کنیم، بلکه از این نکات و اطلاعات برای قوی تر کردن شرکتمان بهره می گیریم.
(مارک کرسنر، Expectful)

7. دانش را با یکدیگر به اشتراک بگذارید.


سریع ترین روش برای این که اطلاعات و دانش به دست آمده در ذهن کارمندان باقی بماند و در میان آنها گسترش یابد، این است که از کارمندانتان بخواهید هرچه آموختند را با یکدیگر به اشتراک بگذارند. شاید بتوانید بخشی را تحت عنوان «آنچه به تازگی یاد گرفته ام»، در وبلاگ شرکت یا تابلوی اعلانات ایجاد کنید. نکته کلیدی این است که مطمئن شوید جو یادگیری و آموزش در شرکت ایجاد شده است.
(هاگ وبر، موسسه Possibility)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ادامه تحصیل کارمندان، بدون هزینه اضافی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..