تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خادم تماس‌های وزارت ورزش را بی جواب گذاشت

به گزارش شمانیوز: مدیر کل دفتر برنامه ریزی معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: خادم تماس‌های تلفنی معاون قهرمانی و حتی پیامک‌های او را هم بی جواب گذاشته است.

علی رغبتی مدیر کل دفتر برنامه ریزی معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به مطالب مطرح شده در برخی از رسانه‌ها درباره حمایت نکردن وزارت ورزش و جوانان از رسول خادم گفت: استعفای ناگهانی آقای خادم روز چهارشنبه و در جریان سفر استانی وزیر به بندرعباس آنهم از طریق بیانیه سایت فدراسیون به اطلاع عموم از جمله مسئولان وزارت خانه رسید!

مدیر کل دفتر برنامه ریزی معاونت قهرمانی ادامه داد: بعد از استعفای غیر منتظره رسول خادم که تنها دو ماه بود با اکثریت مطلق آرا به عنوان رییس فدراسیون کشتی انتخاب شده بود، هم آقای سلطانی و هم آقای داورزنی با این استعفا مخالفت کردند و تا همین هم امروز اصرار بر حضور خادم و برنامه ریزی برای موفقت کشتی در بازی‌های آسیایی و المپیک آینده است.

رغبتی گفت: تا آنجایی که من اطلاع دارم خادم تماس‌های تلفنی معاون قهرمانی و حتی پیامک‌های او را هم بی جواب گذاشته است و عدم پاسخگویی خادم به مسئولان ورزشی، ما را در وضعیت بلاتکلیفی برای اداره فدراسیون قرار داده است که امیدوارم بزودی با حضور خادم و اعضای هیات رییسه فدراسیون این مشکل بر طرف شود.

خبرگزاری ایسنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خادم تماس‌های وزارت ورزش را بی جواب گذاشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..