تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مصطفی سمالی فرماندار شهرستان ایذه شد

وزیر کشور در حکمی مصطفی سمالی را به سمت فرماندار شهرستان ایذه در استان خوزستان منصوب کرد.

به گزارش شمانیوز:به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، وزیر کشور در حکمی مصطفی سمالی را به سمت فرماندار شهرستان ایذه در استان خوزستان منصوب کرد.

در حکم رحمانی فضلی وزیر کشورخطاب به مصطفی سمالی آمده است: «به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد استاندارمحترم خوزستان به سمت فرماندار شهرستان ایذه منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب در راستای تحقق اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست های دولت تدبیر و امید و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای 'مدظله العالی' موفق باشید.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مصطفی سمالی فرماندار شهرستان ایذه شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..