تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فيفا چالشی را با هشتگ مهدوی كيا استارت زد+فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چالش یک رقابت یا مسابقه است که در آن   شرکت کنندگان به منظور حلی مشکلی عمل مشترکی را انجام می دهند.

این اتفاق با گسترش فضای مجازی و شبکه های اجتماعی قوت گرفت که از جمله این چالش ها می توان به چالش سطل آب یخ بود که افراد با  ریختن یک سطل آب یخ روی سر خود نام شخص دیگری را می آوردند و اورا به این چالش دعوت می کردند .این فعالیت در رابطه با کمک به جامعه سرطان در نیوزلند و مؤسسه خیریه کمک به بیماران اسکلروز جانبی آمیوتروفیک (ای‌ال‌اس) در آمریکا شکل گرفت.

در همین زمینه به تازگی  صفحه اینستاگرام فیفا با انتشار ویدیویی از مهدی مهدوی کیا  ، چالش گل کردن توپ در تور بسکتبال را شروع کرد و از مخاطبان خواست این چالش را با هشتگ #mehdimagic به اشتراک بگذارند.


در ادمه ویدیوی این چالش را مشاهده می کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فيفا چالشی را با هشتگ مهدوی كيا استارت زد+فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..