تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش کاربران به تساوی استقلال تهران مقابل العین امارات

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم فوتبال استقلال  از ساعت 18:50 امروز  در سومین بازی خود در گروه D لیگ قهرمانان آسیا، در ورزشگاه هزاع بن زاید به مصاف  تیم "العین امارات" رفت که در نتیجه این بازی  علی رغم بازي خوبی که  شاگردان"وینفرد شفر"به نمایش گذاشتند، با تصميمات عجيب داور به تساوی 2 بر 2 ختم شد.
گفتنی است؛ استقلال با این تساوی در اين بازي 5 امتیازی شد و همچنان در صدر جدول باقی ماند.
پس از پایان این بازی کاربران فضای مجازی دست به کار شده و پست هایی را در واکنش به این اتفاق در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک گذاشتند.

|
|





انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش کاربران به تساوی استقلال تهران مقابل العین امارات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..