تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لحظه انهدام خودروهای انتحاری داعش +فیلم

لحظه منهدم شدن خودروهای انتحاری داعش+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،پایگاه خبری "روسیا الیوم" فیلمی از لحظه انهدام وسایل نقلیه متعلق به گروهک تروریستی داعش در بیابان های لیبی منتشر کرد. گفته می‌شود این عملیات به رهبری "خلیفة بلقاسم حفتر"یکی از فرماندهان نظامی کشور لیبی انجام شده است.

مدتی پیش "سامح شکری" وزیر امور خارجه مصر در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ با غسان سلامه فرستاده ویژه سازمان ملل در لیبی درباره فرار عناصر داعشی از سوریه و عراق به لیبی و سواحل آفریقا هشدار داده و این موضوع را تهدیدی جدی برای امنیت و ثبات کل منطقه خوانده بود.

لازم به ذکر است با توجه به تازه بودن فیلم مورد نظر ،روسیا الیوم راجع به تاریخ و محل دقیق این رویداد اطلاعاتی منتشر نکرده است.

انتهای پیام/

 ویدئویی از لحظه انهدام خودروهای انتحاری داعش



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لحظه انهدام خودروهای انتحاری داعش +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..