تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمله مرگبار مار آناکوندا به یک توله سگ +فیلم

حمله مرگبار مار آناکوندا به یک توله سگ + فیلم//////////////////////به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه نجات یک توله سگ شکار شده توسط یک مار آناکوندای غول پیکر را در برزیل به تصویر می کشد. در این ویدئو مشاده می شود که افراد محلی با شهامتی عجیب توله سگ را از دهان یک مار 4.5 متری خارج می کنند.

در ابتدای ویدئو مشاهده می شود دو مرد مار را که قصد داشت طعمه اش را به زیر آب ببرد از قسمت دم از آب بیرون می کشند.  پس از بیرون کشیدن مار، مرد دیگری با یک چوب بر سر و بدن مار می زند و مار را مجبور به رها کردن توله سگ می کند.

در انتهای ویدئو در حالی که مار به نظر می رسد مرده است روی زمین دیده می شود.

انتهای پیام/

لحظه نجات توله سگ از چنگ مار آناکوندای غول پیکر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمله مرگبار مار آناکوندا به یک توله سگ +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..