تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شاخص های بین المللی، ملاک ارزیابی دولت الکترونیک دستگاهی در هفتمین جشنواره فاواست

شاخص های بین المللی، ملاک ارزیابی دولت الکترونیک دستگاهی در هفتمین جشنواره فاواستبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شهلا اصولی مدیر کل پایش و نظارت بر پیاده سازی دولت الکترونیکی با بیان اینکه تاکنون بر اساس مدل 5 مرحله ای سازمان ملل در مورد دولت الکترونیک در 2 دوره دستگاه ها دولتی را ارزیابی کرده ایم گفت: دوره اول سال 95، دوره دوم تابستان 96 بوده است و دوره سوم در دست انجام است و به دلیل اینکه ارزیابی دستگاه های دولتی هنوز به اتمام نرسیده است در این دوره جشنواره ملاک عمل قرار نمی گیرد.

وی در مورد تعداد دستگاه های بررسی شده در این دوره جشنواره فاوا تصریح کرد: تمام دستگاه ها و سازمان های دولتی که شناسنامه خدماتشان از طرف سازمان امور اداری و استخدامی تایید شده اند در این دوره ارزیابی شده اند و فراخوانی برای حضور در ارزیابی منتشر نشده است.

مدیر کل پایش و نظارت بر پیاده سازی دولت الکترونیکی در مقایسه کیفیت جشنواره امسال با سال گذشته گفت: نسبت به سال قبل پیشرفت های خوبی داشته ایم و در دوره سوم که اکنون در حال بررسی آن هستیم پیشرفت ها بسیار بیشتر بوده است که در جشنواره سال بعد اعلام می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شاخص های بین المللی، ملاک ارزیابی دولت الکترونیک دستگاهی در هفتمین جشنواره فاواست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..