تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونمایی از اثر هنرمند ایرانی به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) در پاریس

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حضرت زهرا (س)در  20 جمادی الثانی  در شهر مكه و در خانه  حضرت خديجه  به دنیا آمد. تولد این حضرت در تقویم ملی ما به نام روز مادر و زن نام گذاری شده است.

بسیاری از هنرمندان  در عرصه  های مختلف سعی دارند با هنر خود دین خود را به مقام شامخ و والای میلاد ریحانه نبی (ص) ادا کنند.

در همین زمینه حسن روح الامینی نقاش ایرانی که عمدتا صحنه های کربلا به تصویر کشیده است،به تازگی نمایشگاهی از آثار او، در کشورهای فرانسه و بلژیک برگزار شده وهمچنین  از تابلوی «بهانه خلقت»همزمان با ایام میلاد با سعادت حضرت زهرا(س)،در پاریس رونمایی می‌شود.


انتهای پیام/

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونمایی از اثر هنرمند ایرانی به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) در پاریس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..