تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




این زن به جای بینی با چشمش نفس میکشد ! (عکس)

این زن به جای بینی با چشمش نفس میکشد ! (عکس)

تصاویر یک زن در کانادا که از حفره چشمش نفس میکشد در فضای مجازی دست به دست میشود . به گزارش ایران ناز این زن کانادایی تصاویری از خود به اشتراک گذاشت و درخواست کمک کرد . در دنیا افراد زیادی با رشد تورمورهای بدخیم و عجیب روی بینی خود چهره های عجیبی پیدا میکنند . مانند پسری که بینی اش شبیه به بیضه مردان است که در اینجا میتوانید تصاویر او را ببینید !

زنی کانادایی که متوجه تورم در صورتش شده بود به پزشک مراجعه کرد و متوجه شد که توده‌ای سرطانی نزدیک بینی‌اش در حال رشد است.پس از عمل جراحی روی صورت او، پزشکان به علت از بین رفتن بافت پوست و عضله،مجبور شدند بینی و یک چشم وی را کلا از صورتش حذف کنند.در ادامه زنی که با چشمش نفس می‌کشد را میبینید

این زن به جای بینی با چشمش نفس میکشد ! (عکس)

متعاقبا پزشکان برای برطرف کردن مشکل تنفسی این زن ناچار شدنددر فاصله‌ای بسیار کم از جای چشم تخلیه شده او، حفره‌ای به این منظور ایجاد کنند.

اکنون زن کانادایی در اوضاع روحی بسیار نابسامان و وخیمی به سر می‌برد، وی علاوه بر اینکه زیبایی خود را از دست داده حتی پول کافی برای ترمیم چهره اش ندارد،از این رو به صورت آنلاین از کاربران درخواست کمک مالی کرد تا هزینه عمل‌های جراحی اش به این شکل تامین شود.

این زن به جای بینی با چشمش نفس میکشد ! (عکس)

تومور (باریشه لاتین tumor) یا غده که به معنی هر نوع برآمدگی بدن می‌باشد نوعی نئوپلازی است.تومور در زبان عامیانه به اشتباه برابر با سرطان دانسته می‌شود در حالیکه سرطان خود نوعی تومور و همیشه بدخیم است ولی تومور می‌تواند ماهیت خوش‌خیم یا بدخیم داشته باشد.

خوش خیم: کشنده نیست و به سایر نواحی بدن دست اندازی (invasion) ندارد.

بدخیم: کشنده است و در مراحل رشد خود به سایر نواحی بدن دست اندازی می کند.

این زن به جای بینی با چشمش نفس میکشد ! (عکس)

دست اندازی تومورها بسته به ماهیت شان می‌تواند تهاجم مستقیم نسج تومور به بافت های مجاور با نام اینفیلتراسیون (درگیری اولیه) ویا از طریق خون یا لنف با نام متاستازی (درگیری ثانویه) باشد

این زن به جای بینی با چشمش نفس میکشد ! (عکس)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «این زن به جای بینی با چشمش نفس میکشد ! (عکس)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..