تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لوکس ترین برندهای ساعت مچی در جهان

 برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: در قدیم مردم از ساعت مچی تنها برای اطلاع از زمان استفاده می کردند اما در دنیای مدرن امروزی، سازندگان ساعت مسیر دیگری را در پیش گرفته و ساعت مچی را وارد دنیای تجمل گرایی کرده اند. ساعت های مچی نه تنها جنبه کاربردی دارند، بلکه منعکس کننده سبک و شخصیت شما نیز هستند. شما از طریق اکسسوری ها می توانید به شخصیت و سبک لباس پوشیدن دیگران پی ببرید. بنابراین با شناخت لوکس ترین برندهای ساعت مچی که در اینجا به شما معرفی می کنیم، می توانید در انتخاب ساعت بهتر عمل کنید. ساعت های مچی که در اینجا به شما معرفی می کنیم نه تنها از نظر کارایی، بلکه از نظر زیبایی نیز جزو بهترین مدل های ساعت در جهان می باشند.

1.Bremont


لوکس ترین برندهای ساعت مچی در جهان برمونت یکی از لوکس ترین ساعت سازان جهان محسوب می شود. این شرکت انگلیسی در سال 2002 توسط دو برادر به نام های نیک و گیلز و با تمرکز بر مدل های مکانیکی ساعت، شهرت جهانی یافت. این ساعت ها با منحنی های کلاسیک و ظاهر متناسبی که دارند، خصوصیات لوکس این برند را به خوبی منعکس می کنند.

2.Audemars Piguet


لوکس ترین برندهای ساعت مچی در جهان ساعت های سوئیسی اودمارس پیگوت در میان یکی از لوکس ترین برندهای ساعت در جهان هستند. در سال 1875 ژول لوئیس اودمارس تصمیم به پیوستن به ادوارد آگوست پیگوت، به منظور توسعه صنایع ساعت سازی و استفاده از مکانیسم های جدید گرفت. آنها با استفاده از اشتیاق خود و تسلط بر علم و هنر شروع به ساخت ساعت کردند و موفق شدند تا در طول یک سال 36000 محصول را روانه بازار کنند.

 این شرکت آنقدر در کار خود موفق بوده تا برندهایی مانند تیفانی اند کو و بولگاری نیز برای ساخت ساعت های خود از آنها ایده گرفتند.  اودمارس پیگوت به عنوان اولین تولید کننده ساعت های استیل اسپورت در جهان شناخته می شود. این را هم اضافه کنیم که لیونل مسی تبلیغات این برند را مدتی به عهده گرفت.

3.Chopard


لوکس ترین برندهای ساعت مچی در جهان شوپارد، یک شرکت سوئیسی سازنده ساعت، جواهرات و لوازم جانبی لوکس است که در سال ۱۸۶۰ توسط لویی اولیس شوپارد تاسیس شده است. شوپارد در سن ۲۴ سالگی کار خود را با تولید ساعت جیبی دقیق کورنومتر شروع کرد. امروزه تولیدات این شرکت در ۱۲۴ کشور و همچنین از طریق ۱۲ نمایندگی فروش مستقیم و ۱۲۰ فروشگاه معتبر در بیشتر نقاط جهان پخش می‌شود.

 شوپارد سالانه حدود ۱۵۰۰۰۰ قطعه جواهر و ساعت را به فروش می‌رساند و دارای ۱۷۰۰ کارمند در سراسر جهان و گردش مالی برابر ۸۰۰ میلیون فرانک سوئیس می‌باشد. از سال ۱۹۹۹ شوپارد حامی مالی جشنواره فیلم کن بوده است و بازیگرانی چون کیت وینسلت و پنلوپه کروز از جواهرات شوپارد استفاده کرده‌اند.

4.Vacheron Constantin


لوکس ترین برندهای ساعت مچی در جهان یکی از قدیمی ترین تولید کنندگان ساعت های لوکس در جهان، واشرون کنستانتین است. این شرکت توسط جین مارک واشرون در سال 1755 در سوئیس تاسیس شد. ساعت های واشرون کنستانتین، که عضوی از گروه برمونت می باشند، با سبک سنتی خاص خود از دیگر ساعت ها متمایزند. گفته شده که ناپلئون بناپارت، هری ترومن و پیوس نهم این برند ساعت را به دست می کردند.
 

5.Louis Moinet


لوکس ترین برندهای ساعت مچی در جهان لوییس موینه نه تنها یک ساعت ساز بلکه نقاش و مجسمه ساز نیز بوده است. این شرکت ساعت سازی لوکس در سوئیس واقع شده و افتخارش برای استفاده از مواد منحصر بفرد و تکنولوژی نوآورانه است.

6.Blancpain


لوکس ترین برندهای ساعت مچی در جهان شرکت بلانکپاین کار خود را در سال 1735 آغاز کرد و در قرن 19 با تولید محصولات مدرن و خلاقانه به اوج موفقیت و شهرت رسید. این برند مدل های متنوعی، از طراحی های مینیمالیست گرفته تا سبک های استادانه تر را پوشش می دهد.

7.Bell & Ross


لوکس ترین برندهای ساعت مچی در جهان بل اند راس شرکت فرانسوی لوکسی است که توسط برونو بلامیچ و کارلوس ای راسیلو اداره می شود. این شرکت در سال 1992 راه اندازی و به سرعت به عنوان یکی از لوکس ترین برندهای ساعت در جهان معرفی شد. آنچه این ساعت ها را از دیگر برندها متمایز می کند، فرم مربعی شکل آن است. ظاهری مدرن و در عین حال اسپورت از دیگر خصوصیات این ساعت می باشد.

8.Cartier 


لوکس ترین برندهای ساعت مچی در جهان کارتیه بدون شک یکی از برترین برندهای ساعت و جواهرات در جهان است که دفتر مرکزی آن در شهر پاریس، فرانسه، قرار دارد. این شرکت در سال ۱۸۴۷ توسط لویی کارتیه تاسیس شد و تا سال ۱۹۶۴ تحت کنترل خانواده کارتیه باقی ماند، تا اینکه توسط شرکت سوئیسی ریشمون خریداری گردید. کارتیه در حال حاضر یک شرکت تابعه متعلق به شرکت ریشمون است. اگر چه قیمت این ساعت ها بسیار بالا است اما ارزش خریدش را دارد.

9.Seiko


لوکس ترین برندهای ساعت مچی در جهان سیکو نام یک شرکت ساعت‌ سازی ژاپنی است که در سال 1881 در توکیو تاسیس شد. این برند هم از نظر کارایی و هم از نظر زیبایی جزو برترین برندهای ساعت در جهان محسوب می شود. شرکت سیکو هم ساعت های کوارتز و هم ساعت های مکانیکی تولید می کند و شهرت خود را طی سالها به دست آورد و در نهایت محصولات خود را به جواهرات و عینک گسترش داد.

10.Omega


لوکس ترین برندهای ساعت مچی در جهان امگا شرکت ساعت ‌سازی سوئیسی است. مرکز این شرکت در شهر بین، سوئیس، قرار دارد. شرکت امگا هم ‌اکنون جزو گروه سواچ محسوب می‌شود. ارتش هوایی سلطنتی بریتانیا در سال ۱۹۱۷ و همچنین ارتش ایالات متحده آمریکا در سال ۱۹۱۸ رسما از ساعت‌های امگا در رزمایش‌ها و نبردهای خود استفاده می‌کردند.

همچنین این برند در سال ۱۹۶۹ توسط ناسا به عنوان اولین ساعت برای حضور در ماه برگزیده شد. از سال ۱۹۳۲ تنها از ساعت‌های امگا در بازی‌های المپیک استفاده می‌شود. این ساعت از سال ۱۹۹۵ به فیلم‌ها راه یافته و از این سال به بعد در سری فیلم‌های جیمز باند مورد استفاده قرار گرفته است.

11.Rolex 


لوکس ترین برندهای ساعت مچی در جهان رولکس یک شرکت ساعت ‌سازی سوئیسی است. ساعت‌های رولکس از اعتبار و شهرت زیادی نزد مردم جهان برخوردارند. رولکس با فاصله‌ای زیاد نسبت به دیگر شرکت‌ها، بزرگ‌ترین برند ساعت‌های تک لوکس به ‌شمار می‌رود. میزان تولید این شرکت در حدود ۲۰۰۰ ساعت در روز و درآمد آن در حدود ۳ میلیارد دلار در سال  است. در رتبه بندی قدرتمندترین برندهای دنیا در سال ۲۰۱۲ که توسط فوربس انجام شده، کمپانی رولکس در رتبه ۵۷ قرار گرفت.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لوکس ترین برندهای ساعت مچی در جهان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..