تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یارانه سه دهک بالای درآمدی حذف می شود

نمایندگان مجلس در راستای رفع ایراد شورای نگهبان به لایحه بودجه، با حذف یارانه سه دهک بالای درآمدی موافقت کردند.

به گزارش شمانیوز: در جلسه علنی نوبت عصر روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی گزارش کمیسیون تلفیق در مورد رفع ایرادات شورای نگهبان به لایحه بودجه سال ۹۷، نمایندگان با اصلاح بندی از لایحه بودجه برای رفع ایراد شورای نگهبان دولت را موظف کردند نسبت به حذف یارانه سه دهک بالای درآمدی به صورت تدریجی اقدام نماید.

پیش از این اصلاحیه، دولت موظف به حذف یارانه خانوارهای پردرآمد بود.

با اصرار مجلس شورای اسلامی و رایزنی رئیس مجلس با شورای نگهبان مهلت اجرای آزمایشی قانون مدیریت خدمات کشوری تا زمان لازم الاجرا شدن قانون جدید در سال ۹۷ تمدید شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یارانه سه دهک بالای درآمدی حذف می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..