تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شناسایی تخلف در سیستم رجیستری: ناهمخوانی شماره سریال گوشی در شبکه همتا

بر اساس گزارش رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی، نخستین تخلف در طرح رجیستری شناسایی شد.

مهدی محبی از بروز نخستین تخلف در طرح رجیستری گوشی تلفن همراه خبر داد و اعلام کرد که این تخلف در بخش سامانه ثبت گوشی‌های مسافری تلفن همراه در گمرک رخ داده است.

وی افزود:

پس از دریافت گزارش‌هایی از بروز تخلفات درباره ناهمخوانی شماره سریال گوشی از مردم و شرکت‌های وارد کننده رسمی گوشی تلفن همراه این موضوع شناسایی شد.

مقاله‌های مرتبط:

به گفته وی، این تخلف توسط واردکنندگان رسمی نبوده و به وسیله واردکنندگان موردی به شکل کم اظهاری انجام شده است.

وی اعلام کرد که در این تخلف برخی اقدام به ثبت گوشی تلفن همراه از طریق سامانه اظهارنامه گمرکی گوشی مسافری کرده‌اند که در ثبت مشخصات، برند و مدلی با ارزش پایین‌تر را به جای برند و مدلی با ارزش بالاتر اظهار کرده‌اند.

محبی افزود:

با توجه به اینکه هر گوشی دارای شناسه یکتا است در شبکه اپراتوری قابل شناسایی است و پس از شناسایی این تخلف کمیته اجرایی رجیستری موارد تخلف را شناسایی کرده و اعلام کرده که گوشی‌ها در حال قطع شدن هستند و وجه پرداختی آنها برگشت داده نمی‌شود.

وی گفت:

خریداران تلفن همراه در صورت مواجهه با چنین تخلفی می‌توانند موضوع را از طریق سامانه همتا یا شکایت به تعزیرات یا اتحادیه صنف مخابرات پیگیری کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شناسایی تخلف در سیستم رجیستری: ناهمخوانی شماره سریال گوشی در شبکه همتا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..