تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جوایز عملیاتی شتاب‌دهنده آواگیمز به جشنواره اضافه شد

جوایز عملیاتی شتاب‌دهنده آواگیمز به جشنواره اضافه شدبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با امضای تفاهم‌نامه‌ای میان مرکز تخصصی بازی‌سازی آواگیمز و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، این مجموعه به عنوان یکی از حامیان معنوی این رویداد معرفی شد.

در جشنواره بازی‌های رایانه‌ای، علاوه بر جوایز نقدی، برندگان از جوایز عملیاتی موثری بهره‌مند می‌شوند. این جوایز تاثیر قابل قبولی در موفقیت بازی‌های برتر جشنواره در سال‌های گذشته داشته است و امسال نیز با اضافه شدن آواگیمز به حامیان معنوی، جوایز عملیاتی جشنواره توسعه یافته است.

بر اساس تفاهم‌نامه منعقد شده، آواگیمز با تمامی برندگان، جلسات معارفه و بررسی اولیه برگزار خواهد کرد. پس از این جلسات نیز تیم‌های منتخب که از فرآیند مصاحبه عبور کنند، قادر خواهند بود 2 ماه به صورت رایگان از امکانات غیرنقدی آواگیمز استفاده کنند که این امکانات شامل فضای کاری، اینترنت، استفاده از سرویس‌های کاری آواگیمز، مشاوره‌های طراحی بازی، فنی، هنری و تجاری‌سازی و همچنین مشاوره‌های حقوقی خواهد بود. البته مقرر شده است آواگیمز در مرحله‌ مصاحبه‌ اولیه، با توجه به سیاست‌های جذب و رویکرد حمایتی که در تعامل با صنعت بازی دارد، سخت‌گیری برای ورود تیم‌ها اعمال نکند.

در پایان این دو ماه تیم‌هایی که بازی‌های خود را به استاندارد مورد نظر آواگیمز رسانده باشند و طرح اقتصادی مناسبی ارائه کنند می‌توانند تا سقف 100 میلیون تومان سرمایه‌ نقدی جذب کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جوایز عملیاتی شتاب‌دهنده آواگیمز به جشنواره اضافه شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..