تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهاره رهنما و همسرش کفشدار امام رضا شدند (عکس)

بهاره رهنما و همسرش کفشدار امام رضا شدند (عکس)

به گزارش ایران ناز ، بازیگر زن مشهور تلویزیون و سینما با همسرش کفشدار امام رضا شدند .بهاره رهنما که بعد از طلاقش از پیمان قاسمخانی در تابستان سال 96 با امیر خسرو عباسی ازدواج نموده بود عکسی جدید و عاشقانه از خود وهمسرش منتشر کرد .

بهاره رهنما بازیگر محبوب و پرحاشیه ایرانی با انتشار عکسی از خود و همسرش امیرخسرو عباسی در حرم امام رضا (ع) صفحه رسمی اینستاگرام خود را به روز رسانی کرد

بهاره رهنما نوشت:خیلیا میپرسن نمیترسی از اینکه انقدر بی محابا از عشق حرف میزنی، نمیترسی اتفاقی برای زندگیت بیفته که بعد همه بگن دیدی اولش چی میگفت بعد چی شد؟ خیلیا میگن کاش مثل بیشتر ادم ها، جدایی و ازدواجت رو پنهان میکردی!

بهاره رهنما و همسرش کفشدار امام رضا شدند (عکس)

خیلیا میگن نشر خوشبختی باعث چشم زخمه، خیلیا هزار و یک انگ و قضاوت نسبت به ما دارن،اما با همه این حرف و حدیث‌ها بخودم که رجوع میکنم میبینم، نه، من واقعا از این حرف‌هاوپیش بینی‌ها نمیترسم بعد دنبال دلیل این نترسیدن میگردم میگم شاید، چون کلا تو همین لحظه زندگی میکنم و با همه وجودم تو اکنونم اینطور نمیترسم از فردا و فردا‌ها و هرچه که در راهه،بعد میگم شاید، چون با ادم خیلی محکم و قابل تکیه‌ای ازدواج کردم انقدر از هیچ چیز نمیترسم!

اما واقعیت اصلی تو همین عکس وجود داره، واقعیت علت اطمینان من به زندگیم تو بزرگی معرف ما و کسی است که باعث این وصلت شد،

شاهی که در حرمش عقد شدیم و حالا یک ماه ما رو کنار خودش خونده و هر بار در حرم امنش قرار میگیرممتوجه تفاوت هدیه این ازدواج با همه هدایای زندگیم میشم، شک ندارم و میدونم کنارمونه و حامی عشق و روزگار ماو هرکی از ته دل صداش کنه:یا ضامن اهو، کنارشه!

پی نوشت یک: همیشه با همسر جان توی حرم دعای ویژه برای همه عاشقا میکنیم!.

پی نوشت دو: بهترین هدیه ازدواج ما ماهی یکبار کفشداری حرم اقا بودکه بعد از طی مراحل مختلف بالاخره بهمون دادن و افتخارش نصیبمون شد.

پی نوشت سه:هنوز و همچنان انتخابم اینه که حال خوبم رو با طرفداران بزرگوارو خوبم شریک بشم، این شهر و خصوصا زنان این شهر نیاز به امید و نشر حال خوب دارند، این یک انتخاب شخصی و سلیقه هدفمنده و خدا رو شکر هر روز بیشتر داره جا می‌افته و پذیرفته میشه

بهاره رهنما و همسرش کفشدار امام رضا شدند (عکس)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهاره رهنما و همسرش کفشدار امام رضا شدند (عکس)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..