تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش شجاعانه امام جمعه ایلام به رفتارهای پسرش +فیلم

واکنش شجاعانه امام جمعه ایلام به رفتارهای پسرش +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی امام جمعه ایلام در گفتگویی رادیویی به رفتارهای پسرش واکنش شجاعانه ای نشان داد. او در این گفتگو اظهار داشت: من اگر دشمن هم نداشته باشم، همین بچه‌ام برای دشمنی من کفایت میکند! من گرفتار بچه نادان شده‌ام!

گفتنی است؛ تصاویری که هادی لطفی از ولیمه تولد فرزند خود در اینستاگرام منتشر کرد باعث شد تا انتقادات بسیاری نسبت به زندگی اشرافی گری فرزند امام جمعه ایلام شود.

در ادامه فیلمی از گفتگوی حجت الاسلام والمسلمین محمد نقی لطفی امام جمعه ایلام در مورد رفتارهای پسرش را می بینید:

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش شجاعانه امام جمعه ایلام به رفتارهای پسرش +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..