تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گزارش مغرضانه سازمان ملل علیه ایران

به گزارش شمانیوز: سازمان ملل متحد در ادامه گزارش‌های مغرضانه پیرامون وضعیت حقوق بشر در ایران، آخرین گزارش «عاصمه جهانگیر» حقوقدان پاکستانی و گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد در امر حقوق بشر ایران را که چندی قبل درگذشت، منتشر کرد.

به نوشته خبرگزاری «رویترز» عاصمه جهانگیر در این گزارش از دستگیری عاملان برهم زننده نظم و امنیت ملی در کشور و در 2 ماه قبل انتقاد کرده بود.

وی در گزارش خود از فرقه‌های ضاله و نیز همجنس‌بازان دفاع و از قانون مجازات اسلامی علیه آن‌ها انتقاد کرده است.

عاصمه جهانگیر که در طول دوره ماموریتش، بارها گزارش‌های یکطرفه و بی‌پایه به سازمان ملل متحد ارائه کرده بود، در این گزارش نیز مطابق معمول به دستگیری برخی افراد دو تابعیتی که جاسوسی‌شان در ایران اثبات شده، معترض شد.

خبرگزاری فارس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گزارش مغرضانه سازمان ملل علیه ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..